SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. {betalingsmogelijk weggehaald, JP Is niet meer actief in het Battlefield topic en de server houdt er volgende maand ook mee op aangezien deze altijd leeg staat}
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden)-nov Bugworks 7,50 (3,5 maanden)-nov Vondutch 15 euro (7,5 maanden)-nov Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)-nov battlelies 15 euro (7,5 maanden)-nov Idanue 12 euro (6 maanden)-nov jorwol 10 euro (5 maanden)-nov WyriHaximus 12 euro (6 maanden)-nov Firefox1 4 euro (2 maanden)-dec Nitty 10 euro (5 maanden)-dec Sideshowbobbie 10 euro (5 maanden)-dec The Niker 20 euro (10 maanden - dec Seanferdi 6 euro (3 maanden) - dec Torch 30 euro (15 maanden) - dec
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar)-nov jpjedi 15 euro (3 maanden)-nov Dekkered 30 euro (6 maanden)-nov JK 20 euro (4 maanden)-nov
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- #1 B2K & Vanilla - 2 player start
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of Re.active
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
whooohooo volgens mij mijn eerste fipo
@kroodjebip: soz dat ik zo snel weg moest, de eerste bier consumenten stonden voor de deur
Maar ik heb nog even een poging gedaan om in die ruimte te komen waar die spawnbeacon stond. Het werkt idd als de muur nog niet is weg geschoten.
En om er een uitdaging van te maken waar stond die spawnbeacon:
De uitdaging is dus om vanuit ongeveer dezelde positie een screenshot te maken. Natuurlijk is kroodjebib uit gesloten van deelname
[ Bericht 0% gewijzigd door CocaColaLight op 03-03-2012 02:58:14 ]Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Als het kapot geschoten is, kun je er nog steeds komen, met de MAV.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:48 schreef CocaColaLight het volgende:
whooohooo volgens mij mijn eerste fipo
@kroodjebip: soz dat ik zo snel weg moest, de eerste bier consumenten stonden voor de deur
Maar ik heb nog even een poging gedaan om in die ruimte te komen waar die spawnbeacon stond. Het werkt idd als de muur nog niet is weg geschoten.
Je was 10 seconden weg en toen stond ik er ...![]()
![]()
3 keer achter elkaar headshots van +500 meter
Muis met instelbare gevoeligheid
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Alsmede: of je die plaatjes wil verkleinen, mijn telefoon kan er niet mee omgaan
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Je maakt zeker gebruik van de normale layout op je mobiel?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:27 schreef robuust89 het volgende:
Alsmede: of je die plaatjes wil verkleinen, mijn telefoon kan er niet mee omgaan
Moet je even in de instellingen veranderen naar de mobiele layout.
Hier nergens last van, aangezien ze in een spoiler staan.![]()
Het wordt tijd voor nieuwe maps.. Ik speel steeds minder..Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.![]()
Eindelijk heb ik de weg terug in de map gevondenje kan achter in de map weer terug naar binnen dat verklaarde waarom er iedere keer iemand van achter de linies aan kwam stormen.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Wat voor muis heb je? Ik ben namelijk wel toe aan iets nieuwsquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:30 schreef robuust89 het volgende:
3 keer achter elkaar headshots van +500 meter
Muis met instelbare gevoeligheid![]()
Heb nu de Logitech MX510 uit 16 voor Christus.![]()
Blijf het gay vinden dat je bij normal de enemy gewoon kan zien met een rood dingetje er boven.quote:
Op hardcore had hij die 1e enemy op 0:53 nooit gezien.![]()
Exact op deze wijze hielp ik de boffers al maanden geleden op teamspeak. Niets nieuws om te leren dus, jammer.quote:
Niker, ben benieuwd naar je ontdekking!![]()
Razer Copperhead, mooi ding.quote:Op zondag 4 maart 2012 10:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat voor muis heb je? Ik ben namelijk wel toe aan iets nieuws![]()
Heb nu de Logitech MX510 uit 16 voor Christus.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
G9x hier
Super fijn ding, ook als je geen reuzen handen hebt![]()
De MX510 vind ik persoonlijk te groot om lekker onder de handpalm vast te houden![]()
Ik heb een MX518. Prima ding. Zijn die razers echt zo fijn? Ze lijken me namelijk niet lekker in de hand liggen.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |