SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij en Kash slapen niet bij elkaar in 1 kamerquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi oke
Ik doe nooit vieze dingen
We gaan gewoon in een bed slapen, en jij slaapt in 't midden, zo goed?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij en Kash slapen niet bij elkaar in 1 kamer
Het is wel verplicht dat 1 van jullie wel bij mij slaapt
Sorry schatjequote:
Wat nou ik had ook 301 manquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom dan gvd henkie?Flipseltje had post 300.
geen interesse srryquote:
Ja nee, AJ wilde poost 300. Maar die had jij. Maar ze is boos op mij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry schatje
[..]
Wat nou ik had ook 301 man
[..]
geen interesse srry
Dan gvd Flippieequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Waarom dan gvd henkie?Flipseltje had post 300.
terecjht ja tochquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja nee, AJ wilde poost 300. Maar die had jij. Maar ze is boos op mij.
alsof ik kan ruiken dat jij 10 seconde eerder psot waardoor ik 300 heb en jij 299quote:
srryquote:
Dat vind ik dan wel een goede optiequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We gaan gewoon in een bed slapen, en jij slaapt in 't midden, zo goed?
Nie doen brada.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |