abonnement Unibet Coolblue
pi_328212
Met andere woorden, komt dat ding nog bij mij in de buurt (Enschede) Durven ze nog terug naar Den Haag en Alkmaar, of een andere grote stad, hoeveel tijd zit dat ding in Belgie en hoeveel in Nederland? En wisseld dat elkaar af, Belgie en Nederland een beetje om en om of?

Who knows?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_328249
Ik heb gehoord dat ze een uitstapje naar de titanic gingen maken, enkele reis. Zou mooi zijn, zijn we er eindelijk van af!
  † In Memoriam † woensdag 6 september 2000 @ 19:04:29 #3
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_328682
Ze gaan iig ook naar Belgie
The future is after you
  woensdag 6 september 2000 @ 19:06:11 #4
3930 killer tweety
oldbie uit het stof
pi_328685
ze gaan niet met mij mee naar Spanje ....
  woensdag 6 september 2000 @ 19:10:50 #5
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_328690
Die geruchten over uitstapjes met een Concorde en een onderzeeër, zijn die waar?
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  woensdag 6 september 2000 @ 20:26:56 #6
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_328796
Misschien lekt er wel weer een geheime busfax uit
Hallo...?
pi_330478
Ik las vandaag in de krant dat ze vanaf zaterdag 8 dagen bij het blauwe meer in Loon op Zand (dorpje vlak bij Tilburg) staan...
Ben nog aan het twijfelen of ik ga kijken..maar ik denk het niet, ben vorige keer ook niet naar Hilvarenbeek geweest.
pi_330884
OK das dus een dorpje. Maar zullen ze het nog aandurven, grote steden? En naar welke plaatsen gaan ze nog meer?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_331702
Het blauwe meer is wel leuk, ze hebben daar zo'n kabel-waterski-baan!!! Leuk Koen op waterski's
sommiche passahiers drijven wel euns over!
pi_332134
Ze gaan vast niet meer naar Den Haag, veel te veel tuig daar

Ik las trouwens vanmorgen in de krant dat het nog niet zeker is of de bus wel door België mag rijden omdat je daar een zekere vergunning voor nodig hebt en de bus deze nog niet had gekregen.

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 september 2000 @ 17:13:06 #11
862 Arcee
Look closer
pi_332137
quote:
Op 08 september 2000 17:11 schreef Fannetje het volgende:
Ik las trouwens vanmorgen in de krant dat het nog niet zeker is of de bus wel door België mag rijden omdat je daar een zekere vergunning voor nodig hebt en de bus deze nog niet had gekregen.
Hahaha, precies, wat een afgang zeg!
pi_333181
BUS wel naar Zuiderburen
Verschillende media berichten dat de BUS niet naar België mag omdat hij te groot is. Hierdoor zouden er geen vergunningen worden afgegeven. Deze berichten kloppen niet. In tegendeel, de BUS is reeds goedgekeurd door de Rijksdienst voor het Wegverkeer voor zowel de Nederlandse als de Belgische als de Duitse wegen. Sterker nog, dit jaar heeft de BUS al in Duitsland en de Belgische Ardennen gestaan. De Belgische passagiers hoeven zich dus geen zorgen te maken. De BUS zal hun land gewoon aandoen.
datum: Zaterdag 9 september 17:35
bron: redactie

Wel dus...

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')