SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Goedzo, koekje of aai?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef Plastic_zak het volgende:
Hallo cosmo, vriend! nog dames versierd in de disco?
Ik ben mobielquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
No lo sé *
En vaak ook nog Yo no lo sé
Delenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:35 schreef Beach het volgende:
wat is dit ik krijg zomaar een telnr in mn dm
die wil ik welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ruilen voor het nummer van Flippie ?
Vraag je toch gewoon aan Cash domboquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ruilen voor het nummer van Flippie ?
Ik vind dat nummer in mn mobiel opeensquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag je toch gewoon aan Cash dombo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |