Draag nu 152, heb ze allemaal in die maat. Kost handenvol met geld om ze allemaal nieuw te kopen.quote:
Wat is jouw irl naam? Roel van Velzen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Draag nu 152, heb ze allemaal in die maat. Kost handenvol met geld om ze allemaal nieuw te kopen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:40 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Wat is jouw irl naam? Roel van Velzen?
Uitscheurt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:42 schreef haan33 het volgende:
Mijn leuter is zo groot, dat ik 4 onderbroeken moet dragen omdat de boel anders uitscheurd![]()
Zit dat dan juist niet ontzettend strak dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:42 schreef haan33 het volgende:
Mijn leuter is zo groot, dat ik 4 onderbroeken moet dragen omdat de boel anders uitscheurd![]()
Dat is ook een manierquote:
tevens was dat topique van mij dusquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:50 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is ook een manier
Hiermee is het probleem van TS opgelost en kan er een slotje op dit topic , je hoeft ons niet te bedanken TS , wij zolderkamer-autisten helpen elkaar
Zeeman is goedkoop hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Draag nu 152, heb ze allemaal in die maat. Kost handenvol met geld om ze allemaal nieuw te kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |