1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | $("a.open").click(function () { $(document).ready(function(){ setTimeout(function(){ $("div.map_loading").fadeOut("slow", function () { $("div.map_loading").remove(); }); }, 2000); }); }); |
Dit gaat niet over googlemaps maar om een laadicoontje. Die staat er een beetje nep bij maar goedquote:Op maandag 5 maart 2012 17:56 schreef PimD het volgende:
Vier keer een functie nesten, dat zal vast lekker te onderhouden zijn ja. Als je nou gewoon de laadfunctionaliteit lostrekt, en dus een functie loadGoogleMap ofzo hebt, dan roep je die toch gewoon aan op je click-event?
[ code verwijderd ]
Zoiets. Al maanden niet meer met jQuery gewerkt.
1 2 3 4 5 6 7 8 | $(document).ready(function() { $('a.open').click(function () { setTimeout(function(){ $("div.map_loading").fadeOut("slow", function () { $("div.map_loading").remove(); }); }, 2000); }); |
1 2 3 4 5 6 7 | <?php $(document).ready(function() { $('a.open').click(function () { $("div.map_loading").delay(2000).fadeOut("slow", function(element){ element.remove(); } )} }); }); ?> |
Ik gebruik altijd de PHP tag om code te tonen, vind ik mooier qua highlight.quote:
Laat eens een testpagina zien waarop het staat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:17 schreef Mirel het volgende:
Alles wat hier staat doet het overigens niet. Het koppelen aan de a.open
1 2 3 4 5 6 7 8 | $(document).ready(function(){ setTimeout(function(){ $("div.map_loading").fadeOut("slow", function () { $("div.map_loading").remove(); }); }, 2000); }); |
Ik vermoed dat dat te maken heeft met timing issues, die weer worden veroorzaakt door al die onready events en bijbehorende functie calls die in je berg HTML zitten gestopt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:04 schreef Mirel het volgende:
Pakt 'ie het dan vanuit een externe? Als het niet vanuit header.php werkte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |