Dan ga je toch om 3 uur.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:11 schreef NoWay. het volgende:
Sommige mensen zijn zo koppig. Zelfs als je zegt dat je geen interesse hebt blijven ze het proberen. Ik heb zelfs gezegd dat ik een vriend heb om ervan af te zijn en zijn antwoord was: je vriendje hoeft het niet te weten.
Klacht lijkt me duidelijk.
Klacht 2: niet in slaap kunnen vallen om 2 uur
En ik wil ook geen relatie met iemand. Ga nu maar slapen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:14 schreef Starphus het volgende:
Blijkbaar heeft niemand interesse in een relatie met jou.
Nee ik heb geen kapsones alleen ben ik nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Ik wil gewoon single zijn.quote:
Beetje roeren met die Lactacyd speen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:20 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Nee ik heb geen kapsones alleen ben ik nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Ik wil gewoon single zijn.
ga je toch gewoon neukenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:20 schreef NoWay. het volgende:
[..]
Nee ik heb geen kapsones alleen ben ik nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Ik wil gewoon single zijn.
Wat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje roeren met die Lactacyd speen.
Het waren schoolgenoten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke fokker stuurt je die DM dan NoWay?
zo een jongen is autist..quote:
Ik volg je niet..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zo een jongen is autist..
Die moet je altijd in de waarde laten.. kan je hem niet een keer geven wat ie wil? misschien ben je daarna van hem af juist als je onbereikbaar bent willen ze je juist. Geef hem een keer wat ie wil en je bent er daarna van af.
Dat je een keer toe moet geven. daarna ben je van hem af.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |