Kan ie wel een toffe mening hebben soms, dit was slecht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef golfer het volgende:
Bolkie weet niet eens dat Cohen uit de fractie is.
Hoezo? Nog zo bij de tijd?
Zelfhaat is niet voor te lachen.quote:
Integendeel. De VOC-mentaliteit is de enige ware Nederlandse identiteit dus diegene die Laura dwars zaten zijn de NSB'ers.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:13 schreef Eenskijken het volgende:
Specularium heeft gelijk wat betreft laura.
Jammer dat die piraten dat kutkind niet hadden gekaapt.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:54 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Gadverdamme... Laura Dekker bij P&W vanavond... zeker om haar boek te pluggen.
Johan Derksen en Maarten van Rossem konden Laura Dekker beter aanpakken. Op- en afbouwend tegelijk, humoristisch, niet hevig gesticulerend of melodramatisch.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:54 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Gadverdamme... Laura Dekker bij P&W vanavond... zeker om haar boek te pluggen.
Waar is Theo Maassen als je hem nodig hebt !!!
Ik heb liever een ontdekkingsreizigster dan een hautaine studente als jij.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef alors het volgende:
3 gasten maar?? Die kleine hoer hoef ik niet te zien iig
Nou dat is een opluchting!quote:Op maandag 5 maart 2012 22:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb liever een ontdekkingsreizigster dan een hautaine studente als jij.
Denk deze week nog eens na, waarom je voor die ene nutteloze studie ging, waar je precies wilt staan en of je de maatschappij tot nut bent in plaats van af te geven op iemand die niet wil meedoen aan de Rat Race.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Denk deze week nog eens na, waarom je voor die ene nutteloze studie ging, waar je precies wilt staan en of je de maatschappij tot nut bent in plaats van af te geven op iemand die niet wil meedoen aan de Rat Race.
Denk er nog eens over na...
Jij hebt dat zelf vast al wel gedaan en wat is jouw nuttige bijdrage aan de maatschappij tot nu toe?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Denk deze week nog eens na, waarom je voor die ene nutteloze studie ging, waar je precies wilt staan en of je de maatschappij tot nut bent in plaats van af te geven op iemand die niet wil meedoen aan de Rat Race.
Denk er nog eens over na...
trollen op fokquote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt dat zelf vast al wel gedaan en wat is jouw nuttige bijdrage aan de maatschappij tot nu toe?
Straks doe ik met computers (onder andere).quote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt dat zelf vast al wel gedaan en wat is jouw nuttige bijdrage aan de maatschappij tot nu toe?
Nee, jij.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus tot nu toe eigenlijk ook niks?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Straks doe ik met computers (onder andere).
Kan je toch maar beter een beetje dobberen in een bootje, toch?quote:Tegelijkertijd mensen helpen en zakken vullen (hetgeen ik direct toegeef).
Paar kinderen, 2 kleinkinderen. Lijkt mij voldoende nuttige bijdrage.quote:
Komt omdat ze aangetrokken worden door de mast.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef DrDentz het volgende:
Zijn er ook jongens die op avontuur gaan en zeilen? Ik hoor alleen maar over zeilmeisjes.
Inderdaad, zet nog maar meer mensen op de wereld.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Paar kinderen, 2 kleinkinderen. Lijkt mij voldoende nuttige bijdrage.
Tis wel jouw pensioen he, die kinders.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, zet nog maar meer mensen op de wereld.
Ik spreek je wel wanneer ik echt in het geld zwem.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:59 schreef golfer het volgende:
Kan je toch maar beter een beetje dobberen in een bootje, toch?
Je hebt gelijk. Wat dat betreft heb jij ook grote pech dat je ouders geen abortus hebben gepleegd.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:00 schreef Specularium het volgende:
Inderdaad, zet nog maar meer mensen op de wereld.
Totdat die de intentie krijgen naar Azië of de VS te verhuizen, omdat die gebieden hen meer kansen biedt.quote:
Klopt wel af en toe.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wat dat betreft heb jij ook grote pech dat je ouders geen abortus hebben gepleegd.
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Tineke Schouten, een goede reden voor vroegtijdige euthanasie.
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:03 schreef alors het volgende:
Tineke Schouten, een goede reden voor de doodstraf.
Weet je hoe ik me nu voel?quote:
Ook al zo'n op de realiteit gebaseerde persoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet je hoe ik me nu voel?
Net als Jack Bauer.
Wat is deze?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wat dat betreft heb jij ook grote pech dat je ouders geen abortus hebben gepleegd.
Gaat ie weer hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook al zo'n op de realiteit gebaseerde persoon.
quote:
Ik vind ze qua uiterlijk nogal op elkaar lijken. That's all. Alhoewel hij zijn naam niet meeheeft nee.quote:
hannibal toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe weet je nou welke film dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |