Dream on.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:45 schreef drbarisart het volgende:
Misschien wordt dit wel de doodsteek voor Microsoft. Stappen nog meer mensen over naar Apple.
Je beseft dat je makkelijk van Windows 8 naar een ander OS kunt overstappen, mits de chip en zijn fabrikant het toelaten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:45 schreef drbarisart het volgende:
Misschien wordt dit wel de doodsteek voor Microsoft. Stappen nog meer mensen over naar Apple.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vista is goed. Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:35 schreef EnterToets het volgende:
Mensen die in dit topique ook maar durven te zeggen dat vista iets van goed was
Hou jezelf niet voor de gek met je intel pentium 250mhz.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:16 schreef Geralt het volgende:
Godsklere wat is dat virtual pc 2007 toch een kloteprogramma.
Die denkt dat ik geen 64 bits processor heb en kan daarom niet installeren![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:35 schreef EnterToets het volgende:
Mensen die in dit topique ook maar durven te zeggen dat vista iets van goed was:
en sterf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
INDERDAADquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:29 schreef Phreakingout het volgende:
En nog iets :
MICROSOFT, JE BENT GEEN GOOGLE OF APPLE. HET IS ALLEMAAL AL BEDACHT MAAR DAN BETER, PROBEER HET DUS OOK NIET.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:29 schreef Phreakingout het volgende:
En nog iets :
MICROSOFT, JE BENT GEEN GOOGLE OF APPLE. HET IS ALLEMAAL AL BEDACHT MAAR DAN BETER, PROBEER HET DUS OOK NIET.
Vista was alleen kut op het begin, na servicepack 1 was het al goed te doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:03 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb ook Vista. Ik zeg niet dat alles perfect is maar het werkt goed.
Ja hoor, meteen na dit bericht ging hij kapotquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:03 schreef Klipnap het volgende:
Ik heb ook Vista. Ik zeg niet dat alles perfect is maar het werkt goed.
Altijd even afkloppen. Het blijft software van Microsoft.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja hoor, meteen na dit bericht ging hij kapotnu maar Windows 7 eropzetten.
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:16 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja hoor, meteen na dit bericht ging hij kapotnu maar Windows 7 eropzetten.
![]()
Windows 2000 (baas OS) zijn we gemakshalve vergeten?quote:
Anders klopt de formule toch niet meer als je die mee teltquote:Op maandag 5 maart 2012 13:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Windows 2000 (baas OS) zijn we gemakshalve vergeten?
nooit een consumenten-OS geweest.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Windows 2000 (baas OS) zijn we gemakshalve vergeten?
Niet met W8 om kunnen gaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 01:53 schreef Nober het volgende:
Wat een kut versie, ik schop dat ding dadelijk in zoveel mogelijk stukken! Dan heb ik er tenminste nog plezier aan beleefd.
Het is een programma dat niet werkt, een 'app' dat mij irriteert en er valt niks mee te beginnen. Ik zal eens kijken of ik er een W7 look op krijg morgen want als ik het nu doe dan sloop ik het.quote:
W7quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is een programma dat niet werkt, een 'app' dat mij irriteert en er valt niks mee te beginnen. Ik zal eens kijken of ik er een W7 look op krijg morgen want als ik het nu doe dan sloop ik het.
als autist is dat makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
W7boven W8 prefereren
Neem de tijd om er aan te wennen en je zult genieten
W8 is geen app, dus ligt het niet aan W8.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 02:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is een programma dat niet werkt, een 'app' dat mij irriteert en er valt niks mee te beginnen. Ik zal eens kijken of ik er een W7 look op krijg morgen want als ik het nu doe dan sloop ik het.
Nee dat komt omdat het gewoon goed is.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:31 schreef kaaskazer het volgende:
Sinds eergisteren Windows 8, ik wil niet meer terug. Ben nu al gewend, maar dat komt misschien door m'n Windows Phone.
Ookquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat het gewoon goed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |