Dikke Kussssssssssssssssssss spikkeltje
quote:Ik weet niet of jouw vriendinnetje dat wel echt gedaan heeft
Op maandag 22 juli 2002 08:39 schreef spikkeltje het volgende:
Ik weet niet of ik dat zou durven.
quote:En die was daarna weer kapot, en toen weer......
En toen hebben ze het dus op allerlei manieren gedaan(ook op het wasmachine)en hoefde ze niks meer te betalen.
kusje Spikkeltje
quote:Waarom?
Op maandag 22 juli 2002 08:53 schreef spikkeltje het volgende:
En dat vriendinnetje heeft dat echt gedaan geloof me maar.
maar eigenlijk ben je letterlijk een hoer als je zoiets doet...
quote:Wrom niet ....
Ik weet niet of ik dat zou durven.Dikke Kussssssssssssssssssss
spikkeltje
quote:Maar het is wel lekker
Op maandag 22 juli 2002 09:13 schreef BigBlueScreenOfDeath het volgende:
nu vraag ik me af wie dat allemaal zou aannemen? oftewel wie zou een wijffie nemen ipv geld te vragen...maar eigenlijk ben je letterlijk een hoer als je zoiets doet...
quote:sure
Heeft iemand jouw wel eens in natura ergens voor betaald voor iets wat diegene voor jou gedaan heeft? Of heb jij iemand ergens in natura voor betaald? Een vriendin van me heeft dat laatst namelijk gedaan, er kwam een monteur langs voor het wasmachine en toen hij klaar was zei ze pas dat ze geen geld in huis had maar het wel op een andere manier wilde betalen. En toen hebben ze het dus op allerlei manieren gedaan(ook op het wasmachine)en hoefde ze niks meer te betalen. Ik weet niet of ik dat zou durven.Dikke Kussssssssssssssssssss
spikkeltje
wat een standaard verhaal, verzin dan iets originelers.
quote:Wat zal ie op de bon hebben geschreven
Op maandag 22 juli 2002 09:17 schreef Koningin het volgende:
Heeft die monteur toen zelf de wasmachine moeten betalen??
Materiaal:
1 pomp
1 schakelaar
1 knopje
3 Durex condooms
Voor diegene die nu opeens beweren dat het om een beunhaas ging... Yeah wright !
Waarschijnlijk heeft ie een onderdeeltje van een kwartje moeten rekenen, met 0.1 manuren werk.
Lekker goedkoop voor die kerel, en dit "vriendinnetje" is dus letterlijk en figuurlijk "Genaaid!"
quote:Zal zo'n monteur standaard in zijn autovooraad condooms hebben.
Op maandag 22 juli 2002 09:44 schreef dmace het volgende:
Yeah right.
"De Baas weet alles...."
Nou, de baas weet helemaal nada.
Je krijgt alleen maar een belletje met: "M'n wasmachine doet 't niet", en vervolgens kun je aan de slag.
En ook met wasmachines is het vaak net als met computers "Of je stopt de stekker er in.".Waarschijnlijk heeft ie een onderdeeltje van een kwartje moeten rekenen, met 0.1 manuren werk.
Lekker goedkoop voor die kerel, en dit "vriendinnetje" is dus letterlijk en figuurlijk "Genaaid!"
spikkeltje
quote:Is wel heel letterlijk
Op maandag 22 juli 2002 09:34 schreef spikkeltje het volgende:
Waarom zou het onzin zijn? Ik snap jullie reacties eigenlijk niet maar ik maak er in ieder geval uit op dat jullie het zelf niet zouden doen. En idd je bent eigenlijk gewoon een hoer ja heb ik haar ook gezegt. Zij geeft hem sex voor het maken van haar wasmachine en hij btaald de kosten van de reparatie uit zijn zak. Dus hij betaald haar geld voor sex dat zij vervolgens aan haar wasmachine uitgeeft.Spikkel
quote:Uit ervaring weten ze heus wel hoe lang zoiets gemiddeld duurt. Als hij dus 0.1 manuren rekent wordt hij ook snel weer terug verwacht. Verder is het gewoon bekent waar de cliënt woont en de reistijd weten ze dan weer uit ervaring. De topicstarter spreekt verder over 'allerlei manieren' en verder zou je er vanuit kunnen gaan dat die reparatie ook niet in 2 tellen klaar was. Dat ie geen onderdelen heeft hoeven te gebruiken zou goed kunnen. Al met al lijkt me het dus niet super snel verlopen dus zou 't 'm wel degelijk geld kosten... Lijkt me niet dat die persoon daar op zit te wachten. Als ie wat wil brengt hij wel een bezoekje aan de hoeren...
Op maandag 22 juli 2002 09:44 schreef dmace het volgende:
Je krijgt alleen maar een belletje met: "M'n wasmachine doet 't niet", en vervolgens kun je aan de slag.Waarschijnlijk heeft ie een onderdeeltje van een kwartje moeten rekenen, met 0.1 manuren werk.
ikke, nee.
Nou...ben weleens in natura betaald, maar dan was het gewoon een zoentje ofzo....was meer een beloning voor iets dat ik gratis had gedaan.
Dus echt betaald kan je het ook niet noemen nee.
quote:Dank je eindelijk iemand die het begrijpt. Ik vroeg niet om een discussie over of het waar of niet waar zou zijn. Ik vroeg of iemand dat wel eens had gedaan.
Op maandag 22 juli 2002 10:58 schreef youriw het volgende:
mensen, waar of niet, het gaat om de vraag, heb of ben jij wel eens met sex voor iets betaald? dat is alles!ikke, nee.
thanx Youriw
Kizzzzz spikkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |