SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
[ Bericht 2% gewijzigd door dreamzk op 01-03-2012 19:19:16 ]Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Teleurstellende TT is teleurstellend
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Sowieso. Ik hoopte op een epische, trotsmakende, hoopvolle TT. Krijg je dit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Als ik het op tijd weet wel, dan regel ik vrijquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:15 schreef Michhas het volgende:
Enniwee, bek toe bisnis.
Een zaterdag in april gaat hem dus niet worden. tielisjus en Maurice kunnen de 7e en 21e niet, als ik het goed zie kan Petrov die andere twee niet ivm werken op zondag.
Ik denk dat er geen één dag is waarop we allemaal kunnenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:15 schreef Michhas het volgende:
Enniwee, bek toe bisnis.
Een zaterdag in april gaat hem dus niet worden. tielisjus en Maurice kunnen de 7e en 21e niet, als ik het goed zie kan Petrov die andere twee niet ivm werken op zondag.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als ik het op tijd weet wel, dan regel ik vrij
Prima, zaterdag de 14e.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen één dag is waarop we allemaal kunnen
Mwa, het komt wel in de richting. En als ik om 7.30 echt moet werken dan kan ik altijd wel rond 3 uur 'snachts thuis zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen één dag is waarop we allemaal kunnen
Mooi. 14 april doen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als ik het op tijd weet wel, dan regel ik vrij
Ik had het ook echt net opgezochtquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:19 schreef tliciouz het volgende:
Laatste trein naar Arnhem gaat om 10 voor 2.
Als het in Utrecht is, moet ik om half 1 sowieso weg wil ik uberhaupt thuis komenquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:19 schreef tliciouz het volgende:
Laatste trein naar Arnhem gaat om 10 voor 2.
Arnhem.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik had het ook echt net opgezocht
Moet je naar Nimwegen of Arnhem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |