Goeien muziek.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
2:04 epic epic epic
19 NOISECONTROLLERS - ALIENS (DIGITAL PUNK REMIX) is ook wel tof ja
ik ga je zo klape geven man huh dit is niet mijn winkel vriend
![]()
Koffersysteem :Squote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Heb hem ook net uit de schuur gereden. Even de ketting smeren, accutje terugzetten etcVanmiddag eens een beugel gaan halen voor zo'n koffersysteempje
ik heb hem juist de schuur in gereden, al die mooi weer lijers. Dat mot ik nie, dus maar op zomerstalling gezetquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Heb hem ook net uit de schuur gereden. Even de ketting smeren, accutje terugzetten etcVanmiddag eens een beugel gaan halen voor zo'n koffersysteempje
fixedquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Koffersysteem :S
Waarom koop je niet meteen een auto
Heb ook liever geen koffers, maar als je op motortocht naar de alpen gaat is het best fijn als je wat schone onderbroeken etc mee kunt nemenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Koffersysteem :S
Waarom koop je niet meteen zo'n dik mooie goldwing?
Laat je je rughaar groeien en doe je een spijker vestje aan. (meteen ook een baard erbij)
ben je nou een motorrijder ofniet? Gewoon door gaan in de zelfde kleren, die lucht waait er wel uitquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb ook liever geen koffers, maar als je op motortocht naar de alpen gaat is het best fijn als je wat schone onderbroeken etc mee kunt nemen
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gooi er een caravan achter en je kan je motor ook mee nemen
Go West?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:22 schreef SuperFruitig het volgende:
NICK SNEL
http://nederland.fm/
en dan SkyRadio Dance Classics
GOGOGOGOGO!
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HahahaNee dat net nog niet
Een andere 'Nick klassieker'