Hebben we waarschijnlijk wel lekker weer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En de 28e? Die lijkt beter namelijk...
Ook een voordeelquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hebben we waarschijnlijk wel lekker weer.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:30 schreef Pixell het volgende:
Shit ouweSPOILER: het eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
Doe maar trein, heb ik nog wat te doen 'snachts. Zetten we Tauch eruit in DB, wij door naar Tilburgquote:
True, anders kan ik weer geen bier drinken natuurlijk... hrmzquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doe maar trein, heb ik nog wat te doen 'snachts. Zetten we Tauch eruit in DB, wij door naar Tilburg
Geen optie. Ik moet jou in de trein hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:48 schreef Rossdale het volgende:
Fuck it, kies gewoon wat. Er komen altijd mensen niet opdagen, ook al hou je met iedereen rekening
Desnoods pak je gewoon de 28e als dat het beste uitkomt, dat is dan maar jammer voor mij.
Lol waarom een thaise single ontmoeten terwijl je er ook eentje kan kopen in het oosten?quote:
Ken jij deze nog :quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |