Succes!quote:Op zondag 4 maart 2012 11:47 schreef dreamzk het volgende:
Echte bazen spelen op zondag competitie aangezien ze te professioneel zijn voor de zaterdag amateurs. Zo eerste wedstrijd van 2e seizoen, laten we maar eens kijken hoe bedroevend het met de conditie is gesteld
Sowieso zondag ja, in de jeugd was zaterdag nog wel leukquote:Op zondag 4 maart 2012 11:47 schreef dreamzk het volgende:
Echte bazen spelen op zondag competitie aangezien ze te professioneel zijn voor de zaterdag amateurs. Zo eerste wedstrijd van 2e seizoen, laten we maar eens kijken hoe bedroevend het met de conditie is gesteld
Heb hem nu twee weken, hij is erg fijn!quote:Op zondag 4 maart 2012 12:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Morgen de Sensation XE halen. Toch maar weer Android
Goed om te horen. Alleen dat kleurschema alquote:Op zondag 4 maart 2012 12:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb hem nu twee weken, hij is erg fijn!
Ik vind alleen de achterkant zo fucking lelijkquote:Op zondag 4 maart 2012 12:43 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Goed om te horen. Alleen dat kleurschema al
Stiekem moest ik lachenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:41 schreef PierreTT het volgende:
Zo,wat een bizarre avond. Was uiteindelijk 7.30 thuis vanmorgen,met de nodige problemen. Shit is klaar,ik ben af. Ik ga voor een flinke tijd kappen met alcohol,shit kan gewoon echt niet meer. En ongetwijfeld dat jullie hier niks mee kunnen,maar ik voel me echt een wrak. Klaar nu.
Niet gelijk zo boos doenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lach maar. Doe maar. Ik zit al vanaf 7.30 kapot te gaan.
Misschien maar goed ookquote:Op zondag 4 maart 2012 13:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet gelijk zo boos doenWij weten niet eens wat er aan de hand is
Als je het wil vertellen, prima. Als je het niet wil vertellen, ook prima. Maar dan moet je niet boos worden als wij erop reagerenquote:
Is goedquote:Op zondag 4 maart 2012 13:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je het wil vertellen, prima. Als je het niet wil vertellen, ook prima. Maar dan moet je niet boos worden als wij erop reageren
Moet je even met sjimster (ook wel is erbij met BF3) gaan pratenquote:Op zondag 4 maart 2012 12:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb hem nu twee weken, hij is erg fijn!
Ja hij heeft bij mij ook een screenshot gemaaktquote:Op zondag 4 maart 2012 13:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet je even met sjimster (ook wel is erbij met BF3) gaan praten![]()
Hij heeft hem nu 2 maand ofzo en ding valt willekeurige momenten uit.
En hij kan nergens heen zonder lader :S
Ohja en je maakt blijkbaar constant screenshots.
Maar zijn broertje heeft dezelfde en die is wel redelijk tevreden. Dus misschien dat sjimster gewoon heel veel pech heeft.
Dat kan natuurlijk, zie je wel vaker.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja hij heeft bij mij ook een screenshot gemaaktBest vaag
Maar ik denk dat het bij sjimster wel een gevalletje apart is om eerlijk te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |