Ja ik vind het ook vet, vooral als je in tricky zit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind dat SSX zelf al best vette muziek heeft.
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:55 schreef Weust het volgende:
Is het ook mogelijk splitscreen te spelen?
Met zn tweeën op één console spelen dus?
combo-op-combo-op-combo-etc. Dat gaat ongelofelijk hard, als je het volhoudt. In een tricks event kun je trouwens soms een beetje smokkelen met kleine trucjes door veel naar links en naar rechts te gaan (eventueel weer terug de berg op) in plaats van keihard naar beneden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:47 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik word er langzamerhand een beetje gek van dat de computer in het begin al zo ontzettend veel punten heb terwijl ik dan een paar duizend heb. Hoe de fuck kan dit?
Nu net ook weer, ik eindig met maar 300k punten, de computer met 1,3 miljoen. Nu was het wel een heel kort rondje, de eerste van de Alpen, maar toch, hoe dan?![]()
Uh ja op sommige banen wel een paar geloof ik. Niet zoveelquote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
LEKKER STIL HIER
@over-hedge, heb jij überhaupt mensen die boven je eindigen online van je psn? bij mij sta je haast overal bovenaan :p
ben er ook achter gekomen dat je met elke speler een luchttank etc Kan :p
met lvl 10 luchttank houd je t de hele map wel uit!
16 waren t er van mij :pquote:Op maandag 26 maart 2012 10:08 schreef ardi het volgende:
Ik ben dit weekend even bezig geweest en heb een paar scores van Mash en Ero verpulverd. Ik zie ze binnenkort wel weer verbeterd worden he?![]()
Er zijn wel erg veel ranges om overal topscores neer te gaan zetten though.
En niet vergeten wat mensen uit de lijst toe te voegen.
Afrika.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:15 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
16 waren t er van mij :p
heb ze nog niet bekeken..weet wel.dat Ik sommige bergen zwaar ruk vind en nooit meer spelen zal. puur gehaald voor mijn trophy later :p
absoluut, met die kansloze grotten waar je niks ziet. zelfde geldt voor afdalingen met pulse goggles. kansloosquote:Op maandag 26 maart 2012 10:37 schreef ardi het volgende:
[..]
Afrika.![]()
Doe mij maar de afdalingen met zo weinig mogelijk pitfalls. Wat een gedoe telkens dat rewinden. Wel goed voor de geotags, maar ik heb ook liever een relaxte afdaling om te kunnen focussen op de punten.
En boosten in zo'n grot is soms irritant, want bij een kleine verkeerde beweging gaat je snowboarder rond en rond en rond. Soms leuk om te zien, maar schiet niet echt op.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
absoluut, met die kansloze grotten waar je niks ziet. zelfde geldt voor afdalingen met pulse goggles. kansloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |