Ik check dit in de winkel...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vanmiddag ook gekocht dan, en ga hem net ff spelen. Voordat ik ging spelen ff naar de dvd gekeken, en gvd zit vol met krassen :/
Toch niet normaal als je nieuwe game koopt
Ja schijnbaar is dat nodigquote:
10 is de max. Enige nadeel. Nu speel ik amper meer met iemand anders omdat deze is heel goed is.quote:
je haalt t best makkelijk tijdens de deadly descents. had gisteren in de 1ste map al lvl5 behaaldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
10 is de max. Enige nadeel. Nu speel ik amper meer met iemand anders omdat deze is heel goed is.
Ja. alleen de laatste 3 levels duren wel langquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
je haalt t best makkelijk tijdens de deadly descents. had gisteren in de 1ste map al lvl5 behaald. was himalayas geloof Ik, en al 2 op lvl 7 en nog paar op 4.
ff spelen en de players gebruiken die bij die regio horen!
doe dan global events, gaat lekker snel lijkt me?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. alleen de laatste 3 levels duren wel langeerste 7 ben je zo.
Heb er al een paar gedaan. Kom steeds 1tje boven gold. Gaat best goed dusquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:23 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
doe dan global events, gaat lekker snel lijkt me?
Ik vind t wel een prima systeem. Ik heb er met vrienden de grootste lol mee om net weer wat seconden van elkaars tijd af te schaven.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Geen multiplayer om met vrienden te spelen.
Faalspel.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef Thizzlor het volgende:
Dus dat zou betekenen dat als ik mijn muziek via de SSX playlist wil horen ik het eerst op een CD'tje moet branden? (aangezien je je muziek daarvoor op je hdd moet hebben staan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |