Heb je nog wat aan je dag...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog wat aan je dag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
opgeruimd, boodschappen gedaan, zo de wasI had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Het enige wat ik gedaan heb is de was...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:16 schreef wise het volgende:
[..]![]()
opgeruimd, boodschappen gedaan, zo de was
komt zo foto aanquote:
Ik ga het wel heel moeilijk krijgen qua op tijd slapen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mogge, alleen maar beter eigenlijk. Ik ga het maandag heel moeilijk krijgen om weer om 8 uur wakker te worden
Ik wel. Kijk hoe misvormd, die rechter.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:25 schreef Gridlok het volgende:
Geloof niet dat die laatste foto jouw creatie is.
Keukenprinsesje.quote:
wantquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:25 schreef Gridlok het volgende:
Geloof niet dat die laatste foto jouw creatie is.
overal bloem en chocolade shitquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:26 schreef wise het volgende:
[..]
want
also,
[ afbeelding ]
kut conversion van cups naar grams
quote:
Ach, je hebt een vrije dag toch?quote:
Ik denk dat hij het juist daarom heeft gedaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wise je bent ook kaolo domdit kon je toch wel bedenken
haha, nee hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Faal.
Maak je elke dag zo'n smeerboel als je gaat koken?
ach, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wise je bent ook kaolo domdit kon je toch wel bedenken
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het juist daarom heeft gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |