Lelijk? Ik heb ook alleen maar trailers gezien maar ik vind het een van de mooiste spellen die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:29 schreef Leonos het volgende:
Goede verhalen allemaal. Maar heb een trailer op PSN gezien en dat zag er echt niet uit?
En ook hele mooie muziek zegquote:Op maandag 19 maart 2012 08:53 schreef ikookhier het volgende:
UitgespeeldWat een extreem toffe game zeg
Heb inmiddels de cd, erg vaak aanstaanquote:
Herkenbaar. Sommigen zijn meteen geinteresseerd, anderen vragen alleen maar "Ja en wat is het doel dan? Wie moet je dan verslaan? Wat is je opdracht?".... dan denk ik al snel: laat maar, je gata het waarschijnlijks niks vindenquote:Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wist van te voren wel wat ik ervan kon verwachten, maar vrienden zijn nu aan het vragen: "wat de fuck is de bedoeling dan!?!?", en tja, dat is toch wat lastig uit te leggen.
.
quote:Op zondag 1 april 2012 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb hem gedo.... kochtZoeken op Austin Wintory.
PlayStation.blogquote:Lastly, a lot of you have seemed to really enjoy the music in the game, which was composed by Austin Wintory. And we’ve received a lot of requests to release the soundtrack of the game. Well, I’m happy to announce that the soundtrack will be hitting the PS Store and iTunes on April 10, and there will be a limited CD release in the near future as well.
Ik had hem gekregen toen ik me had aangemeld voor een nieuwsbrief van Austin Wintory.quote:Op zondag 1 april 2012 14:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]Thanks.
Dat laatste level van Journey in combinatie met de muziek... kippevel.
Zeer waarschijnlijk heb je de free bundle te pakken die je gratis kan downloaden als je je inschrijft op zijn mailinglijst. Officiële soundtrack komt volgende week pas uit en delen ervan zijn nu al via YouTube te luisteren.quote:Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Ongeveer 18 min lang toch?
2 lange nummers en wat kortere.
Dan kun jij beter zoeken dan ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:26 schreef Ang3l het volgende:
Zou kunnen. Dit staat er op:
1. Apotheosis
2. I was born for this
3. Threshold
4. Road of Trials
5. Atonement
6. Final confluence
7. Nascence
Die moet ik ook nog steeds unlocken. Kun je ergens zien in welke levels je nog witte symbols hebt laten liggen!?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Dutchguy het volgende:
Nou de white cloak nog zien te halen, daarvoor moet je alle witte symbols in de levels zien te vinden:
[ afbeelding ]
Deze clip zou een eind moeten helpen, ga zelf ook proberen om Trancendence te ontlocken.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds unlocken. Kun je ergens zien in welke levels je nog witte symbols hebt laten liggen!?
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Transcendence in de pocket.
Lees ook dit interview met één van de makers.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:18 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat gevoel heb ik ook welHet is gewoon een heel vriendelijk spel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |