abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:23:30 #26
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109114504
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 22:35 schreef Façade het volgende:
Een bioscoopkaartje is 9 euro voor een eenmalige, soms tegenvallende, passieve ervaring.

Journey is relatief duur in vergelijking met andere games, maar gigantisch goed geprijsd voor de entertainmentwaarde die het biedt.
Qua 'entertainment' valt het nog wel mee, maar het is gewoon een 'ervaring' die ontzettend mooi is. Die combinatie van muziek, schitterende beelden en aparte zen-like gameplay, dat is iets wat je echt moet ervaren...

... maar zoals gezegd, ik ga vrienden niet vertellen dat ze dit perse MOETEN kopen ofzo. Het is toch 13 euro en wellicht ervaren ze het toch heel anders dan ik.

Ik wist van te voren wel wat ik ervan kon verwachten, maar vrienden zijn nu aan het vragen: "wat de fuck is de bedoeling dan!?!?", en tja, dat is toch wat lastig uit te leggen.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:19 schreef Dutchguy het volgende:
Ben nu net begonnen aan de 2e act, misschien is de game kort maar ik weet zeker dat ik hem meermaals zal spelen en proberen er alles uit te halen. De sfeer is echt prachtig.
Wat bedoel je met de 2de act!? En ik las ergens dat je ook een ander kostuum kunt unlocken, maar waar en hoe!?

Ik begrijp sowieso niet echt of er nog veel inzit dat te ontdekken valt...
  woensdag 14 maart 2012 @ 23:29:47 #27
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_109114797
Hmm, ik zie toch wel een aantal meningen van gerespecteerde users hier... Misschien toch maar spelen? Ik twijfel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_109114811
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_109116213
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wist van te voren wel wat ik ervan kon verwachten, maar vrienden zijn nu aan het vragen: "wat de fuck is de bedoeling dan!?!?", en tja, dat is toch wat lastig uit te leggen.
Het feit dat ze die vraag stellen is wellicht al een indicatie dat de game niet aan hun besteed is.

Maar ik snap je punt wel. 13 euro is normaliter niet veel geld voor een spel, maar slechts twee uur aan gameplay is natuurlijk erg karig, hoe hoog de kwaliteit ook is.
pi_109116432
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:23 schreef Yi-Long het volgende:

Wat bedoel je met de 2de act!? En ik las ergens dat je ook een ander kostuum kunt unlocken, maar waar en hoe!?

Ik begrijp sowieso niet echt of er nog veel inzit dat te ontdekken valt...
Ik las dat er 3 'acts' zijn. De eerste is bovengronds, de tweede is ondergronds en de derde is weer bovengronds (schijnt). Ik begin net met het ondergrondse gedeelte.
  donderdag 15 maart 2012 @ 00:11:51 #31
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109116434
quote:
4s.gif Op donderdag 15 maart 2012 00:05 schreef chibibo het volgende:

[..]

Het feit dat ze die vraag stellen is wellicht al een indicatie dat de game niet aan hun besteed is.

Maar ik snap je punt wel. 13 euro is normaliter niet veel geld voor een spel, maar slechts twee uur aan gameplay is natuurlijk erg karig, hoe hoog de kwaliteit ook is.
Nou ja, dat zijn gewoon vrienden die wel een PS3 hebben staan, maar verder eigenlijk het hele wereldje niet zo volgen, dus die zien opeens die trailer en bekijken dat en denken :'wtf is dit nu weer!?'.

Dat kan ik me op zich best voorstellen.
  donderdag 15 maart 2012 @ 00:13:17 #32
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109116482
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 00:11 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik las dat er 3 'acts' zijn. De eerste is bovengronds, de tweede is ondergronds en de derde is weer bovengronds (schijnt). Ik begin net met het ondergrondse gedeelte.
Oh ok, duidelijk. Ja dat klopt wel ongeveer. Vond het alleen een beetje vreemd dat je dan halverwege even gestopt bent, want ik vond het wel echt een game die je in 1 zit achter elkaar uitspeelt...

Ik zie dat je nadat je de game hebt uitgespeeld ook per chapter kunt spelen, maar ik vermoed dat dat toch wat minder bijzonder zal zijn.
  donderdag 15 maart 2012 @ 07:26:27 #33
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_109118940
quote:
19s.gif Op woensdag 14 maart 2012 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, ik zie toch wel een aantal meningen van gerespecteerde users hier... Misschien toch maar spelen? Ik twijfel.
niet twijfelen doen, rekening naar Danny sturen, review :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_109125231
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 00:13 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Oh ok, duidelijk. Ja dat klopt wel ongeveer. Vond het alleen een beetje vreemd dat je dan halverwege even gestopt bent, want ik vond het wel echt een game die je in 1 zit achter elkaar uitspeelt...

Ik zie dat je nadat je de game hebt uitgespeeld ook per chapter kunt spelen, maar ik vermoed dat dat toch wat minder bijzonder zal zijn.
Had ik ook gedaan als ik gisterenavond niet weg moest. Wel prettig dat je straks je eigen chapter kunt kiezen. Ben ook benieuwd wat er allemaal nog te ontdekken valt.
pi_109129864
Hoe zit het met de replay value? Ben wel geïnteresseerd in deze game eigenlijk!
pi_109130067
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 14:22 schreef I.C.O.N. het volgende:
Hoe zit het met de replay value? Ben wel geïnteresseerd in deze game eigenlijk!
Er zijn enkele collectables en het is kort genoeg om het nog een keertje door te spelen. Ik heb hem in een week drie keer gespeeld.
Nooit.
  donderdag 15 maart 2012 @ 14:28:35 #37
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_109130072
je kunt het nog een keer doen, alle secrets zoeken, maar weet je, voor een bioscoopje ben je ook mininmaal een tientje kwijt (en dan heb je een goedkope bioscoop), voor dat geld wordt je ander/twee uur vermaakt en dan is het klaar.

zo moet je deze game ook zien, 2 uur een epische ervaring voor 12,99
pi_109137596
Nouja ik ga hem gewoon downloaden. Is hij er ookal voor 'gewone' psn leden?
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:29:55 #39
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_109137818
jeps, volgens mij sinds vandaag en geloof me je krijgt er geen spijt van
pi_109138591
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:29 schreef Klonk het volgende:
jeps, volgens mij sinds vandaag en geloof me je krijgt er geen spijt van
Ik heb hem :).. Nu paar minuutjes bezig. klopt het dat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109138791
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:55 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Ik heb hem :).. Nu paar minuutjes bezig. klopt het dat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nvm, lag aan mijn headset :) .. daar kon ie niet zo goed mee om gaan blijkbaar
pi_109144443
...Wow.. Wow, wow wow!

Ik kom superlatieven te kort voor deze reis.Nog nooit iets dergelijks als dit meegemaakt. Ik zeg expres meegemaakt, want ik had niet het gevoel dat ik aan het gamen was. Mijn god, ik werd erin gezogen en heb tot de laatste seconde van de aftiteling genoten. Replay value weet ik ook niet, maar ik weet wel dat ik een hoop vrienden dit hier ga laten spelen en ik ga ervan genieten hoe hun het ervaren!

Zoals jullie hebben kunnen lezen had ik wat problemen met het geluid. Headsetje af, tv geluid aan. Tijdens het spelen van de game word ik gebeld, doe de headset van één oor, speel verder en kap het gesprek snel af; headsetje weer op. Na ongeveer 10 seconden bedacht ik me pas dat ik het geluid van de headset had uit gedaan. Totaal onbewust die headset dus tijdens het gamen weer op gedaan en ook geen idee hoe lang die op heeft gezeten. Zo intens zat ik in de Journey.

Meerdere malen extreme kippenvel, eenmaal bijna tot tranen geroerd. Dit gebeurt me zelden bij films en was nog nooit gebeurd met een spel. Ongelofelijk, echt. Zeker een aanrader! Die verbondenheid.

En voor mensen die hem nog niet hebben, koop hem gewoon maar lees er niet teveel van! Zorg ervoor dat je zo blanco mogelijk het spel in gaat. Die ontdekkingsreis was voor mij namelijk een grote meerwaarde.

Ik was van plan om wat mooie momenten in een spoiler tag te zetten, maar dit doe ik niet voor mensen die zich niet in kunnen houden. Het tofste is echt als je alles lekker zelf ontdekt. Koop die game!

flabbergasted.
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:54:26 #43
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_109144950
:D
pi_109147155
Opnieuw begonnen na gisteren ongeveer de eerste 3 'levels' gespeeld te hebben.
Net helemaal uitgespeeld.

Wat een game! Deze speelt je niet, deze neemt je volledig mee. Ik kan eigenlijk denk ik verwijzen naar wat I.C.O.N. zo treffend beschreef. Ik snap nu waar de megascores voor deze game vandaan komen. Echt prachtig, ontroerend, eng, fun. Wat moet je verder nog zeggen...
pi_109152576
Sir, the troops are learning, experiencing, becoming better men.

Proost op ThatGameCompany, hun Sony-contract mag dan wel afgelopen zijn, maar ze zullen niet lang zonder werk zitten.
Nooit.
pi_109168018
Mijn vriendin zit het nu te spelen, erg leuk om te zien hoe ze alles ontdekt. Ook zei zit er helemaal in. Ik merk alleen wel, omdat ze niet echt handig is met een playstation of gamen an sich, dat ze al meerdere 'partners' heeft gehad. Ze raakt ze elke keer kwijt. Weinig hebben het geduld om op haar te wachten.

Dit doet echter volgens mij niet veel af aan haar ervaring, daar waar ze waarschijnlijk niet eens door heeft dat er steeds andere mensen met haar samen spelen.
pi_109170588
Goede verhalen allemaal. Maar heb een trailer op PSN gezien en dat zag er echt niet uit? ;(
pi_109171067
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:29 schreef Leonos het volgende:
Goede verhalen allemaal. Maar heb een trailer op PSN gezien en dat zag er echt niet uit? ;(
Het is een eigen stijl. 14.gif Het helt naar cell-shading.

Je hoeft alleen maar de intro te zien; de physics van het zand, de zon trillend van de hitte, schitterend.
Nooit.
  maandag 19 maart 2012 @ 08:53:01 #49
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_109263836
Uitgespeeld _O_ Wat een extreem toffe game zeg :9
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  maandag 19 maart 2012 @ 09:00:12 #50
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_109263928
Van 't weekend maar eens proberen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')