ik doe gewoon waterquote:Op maandag 5 maart 2012 13:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Koffie is smerig.. Ik doe gewoon red bull.
Check... derde flesje van vandaag...quote:
ik doe kannetjesquote:
Redbullquote:Op maandag 5 maart 2012 13:34 schreef Ticootje het volgende:
Koffie is smerig.. Ik doe gewoon red bull.
Jij wel bianca, maar michael niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:06 schreef bianca en michael het volgende:
Hoi!![]()
Effe testen of ik hier ook mag posten hoor. En ja
Dat zal helaas ook niet meer gaan helaas want Michaël is in juli overledenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij wel bianca, maar michael niet..
Yep, zo kun je niet meer naar de wc op je 36e en blijkt je dikke darm verstopt door een tumor en 15 maanden later ga je gewoon dood.quote:
Sjees.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:16 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Yep, zo kun je niet meer naar de wc op je 36e en blijkt je dikke darm verstopt door een tumor en 15 maanden later ga je gewoon dood.
Einde bianca en michael. Nu alleen nog bianca
Welnee joh, kan niemand ruiken en ik wilde mijn username al aan laten passen maar dat gaat/mag nietquote:Op maandag 5 maart 2012 14:15 schreef Joene het volgende:
Oi oi oi oi , pijnlijke opmerking JK
en Sterkte Bianca.
Hmmm ja username wijzigen is een beetje drama hier op fok! .quote:Op maandag 5 maart 2012 14:20 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Welnee joh, kan niemand ruiken en ik wilde mijn username al aan laten passen maar dat gaat/mag nietIk ben nogal gehecht aan deze gebruikersregistratie want die heeft Michaël 12 jaar geleden geregistreerd voor ons om samen mee te doen
![]()
En dank je wel
Precies! Ik had het leven me ook wel iets anders voorgesteld dan op mijn 34e weduwe te zijn maar nu wil ik zo veel mogelijk genieten en maak me om nog maar heel weinig echt druk!quote:Op maandag 5 maart 2012 14:22 schreef Jarno het volgende:
Dit soort verhalen (ik ben bijna 35) zijn wel weer een reminder om elke dag gewoon te leven en niet te blijven hangen in negatieve shit.
Via AT zojuist en ik dacht, wat zijn jesters in hemelsnaam?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja username wijzigen is een beetje drama hier op fok! .
Hoe kwam je zo in ons topique ?
Ja dat. Wat een verhaal zeg...quote:Op maandag 5 maart 2012 14:27 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Precies! Ik had het leven me ook wel iets anders voorgesteld dan op mijn 34e weduwe te zijn maar nu wil ik zo veel mogelijk genieten en maak me om nog maar heel weinig echt druk!
Boobies.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:29 schreef bianca en michael het volgende:
Via AT zojuist en ik dacht, wat zijn jesters in hemelsnaam?
oh ooit maakte ik de briljante typefout Jesters ipv Jetsers , en zo is het gekomt.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:29 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Via AT zojuist en ik dacht, wat zijn jesters in hemelsnaam?
ik denk ook dat na zo een verhaal er nog heel weinig in je leven is wat je nog kan schelen en dat alles lang leve de lol wordt als je dat weer trekt tenminste.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:27 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Precies! Ik had het leven me ook wel iets anders voorgesteld dan op mijn 34e weduwe te zijn maar nu wil ik zo veel mogelijk genieten en maak me om nog maar heel weinig echt druk!
Ja hoor, het gaat goed met me, ik mis mijn man enorm natuurlijk en het wordt nooit meer zoals vroeger maar ik geniet van het leven!quote:Op maandag 5 maart 2012 14:32 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk ook dat na zo een verhaal er nog heel weinig in je leven is wat je nog kan schelen en dat alles lang leve de lol wordt als je dat weer trekt tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |