noodgedwongenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met jesters. Ik ben meer van kont en doosch.
Gelukkig dan maar dat je een lekkere kont hebt... Anders was het pas echt sneu.quote:
Hoiquote:
edit dus .Ho ik bedacht me iets.quote:
huh?quote:
Niksquote:
Hij vind je kont ook lekker denk ik.quote:
Niks voor jou?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Niksernstigs ik maakte weer is een te lompe opmerking zonder na te denken waarvan ik later dacht beter niet
![]()
Doet hij zelden idd.quote:
dat dus ..quote:
Het beoordeelt altijd een beetje stom, zo half gedraaid voor de spiegel, maar wat ik er van kan zien is er idd niks mis mee!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij vind je kont ook lekker denk ik.
Ik zei letterlijk : ja maar jij hebt er in laten snijdenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat dus ..![]()
Of moest je ineens denken aan dat mooie litteken dwars over mijn jester? Daar mag je gewoon alles over zeggen hoor.. ben niet zo fijngevoelig
Je loopt wel is voor de webcam langsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
Het beoordeelt altijd een beetje stom, zo half gedraaid voor de spiegel, maar wat ik er van kan zien is er idd niks mis mee!
Heb jij tintelende jesters ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Slapende jesters... lekker tintelen?
en hangen ze dr een beetje leuk bij vandaag ?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:54 schreef bianca en michael het volgende:
GM allen, mijn hondje, mijn jesters en ik zijn ook weer wakker.
Daarvoor was het ook al niet veelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zei letterlijk : ja maar jij hebt er in laten snijden
Ach ja , als je later groot bent misschienquote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
Daarvoor was het ook al niet veel![]()
en het enige dat je van het snijden ziet is nog steeds een litteken dwars-over. Eigenlijk had ik moeten vragen of ze er meteen een beetje siliconen bij wilden doen, terwijl het toch open lag
In het zwembad is het nog beter.. Dan heeft de zwaartekracht er geen invloed op.. Dan staan ze gewoon mooi..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:05 schreef bianca en michael het volgende:
Nou, ik mag niet klagen. Maar na het douchen is het altijd beter.
Goed soppen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |