Nog niet veel vandaag, maar eerlijk gezegd verwacht ik er helemaal niks van, vandaag niet, morgen niet enzovoorts.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:52 schreef Drebbelman het volgende:
Ik ben benieuwd wat de rabojongens nu gaan doen om zich toch nog positief te laten zien deze koers.
IJzervreters binnen de ploegleiding bedoelde ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee een schop onder hun reet. Goed dat ze die nu hebben gekregen.
Rabo heeft in het verleden ook nog niet echt uitgeblonken in het mentaal met de ploeg iets kunnen rechtzetten als er tegenslag is geweest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nog niet veel vandaag, maar eerlijk gezegd verwacht ik er helemaal niks van, vandaag niet, morgen niet enzovoorts.
Vanaf morgen in verband met de Tirreno in ieder geval.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom zijn bijna alle finishes al om 16h a 16h30?
Als het nou een uur later was geweest had ik het veel beter live kunnen volgen.
Schitterend inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:50 schreef eentwee het volgende:
Inderdaad, de aanname dat er gestopt wordt met doping gebruiken als een renner bij Rabobank komt te rijden...
Of dat een renner in zo'n flow zat, dat hij net dat beetje meer kon en daardoor wel kon aanhaken en winnen. Ook een gebrek aan zelfvertrouwen kan wel een rol spelen. Met name dan omgekeerd in de jaren dat zo iemand goed reed. Dat hij wist dat hij goed was en daarom net wat meer kon.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schitterend inderdaad.
Dat een Sanchez er gewoonweg veel minder voor doet en laat nu hij z'n veel te dikke contract binnen heeft lijkt me bijvoorbeeld al een minstens zo plausibele verklaring.
Heeft al gewerkt daarnet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Boonen toch ook wel ver vanachter? Had eigenlijk verwacht dat hij wel mee kon doen in deze sprint..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |