Als iemand vanuit een Spaans team komt en opeens veel slechter gaat rijden, vind ik verminderd dopinggebruik een logischere aanname dan 'aanpassingsproblemen'quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:50 schreef eentwee het volgende:
Inderdaad, de aanname dat er gestopt wordt met doping gebruiken als een renner bij Rabobank komt te rijden...
Ja net zoals toen iedereen MosqCERA zei, belachelijk! Als wielervolger heb je toch altijd je vermoedens, vind het niet zo'n ramp als die af en toe geuit worden. We zitten op een forum nota bene.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:04 schreef DutchSL het volgende:
Wat een verzamelde wijsheid toch hier over wie wel of niet volgespoten rond reed/rijdt. Het WADA kan wel mensen als jullie gebruiken.
Eens. Hij rijdt echt geen deuk in een pakje boter meer sinds hij weg is bij Caisse en hij rijdt voor het eerst in zijn carrière bij een andere ploeg. Dan is het toch niet zo gek dat meerdere mensen, waaronder ik, dat denken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als iemand vanuit een Spaans team komt en opeens veel slechter gaat rijden, vind ik verminderd dopinggebruik een logischere aanname dan 'aanpassingsproblemen'.
Ik denk dat er verschil zit in teams wat betreft dopinggebruik, en dat bij Rabo inderdaad wat minder gebruikt wordt dan bij bijvoorbeeld Movistar. There, I said it. Noem me maar een door vaderlandsliefde verblinde nationalist.
Dat vind ik ook weer overdreven en makkelijk DSL. Ratjetoe is echt niet iemand die iedereen maar klakkeloos van doping beschuldigd en ik al helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:14 schreef DutchSL het volgende:
Ja, jij bent echt heel slim joh.
Het is zo makkelijk om renners van doping beschuldigen, degene die gepakt worden kun je eeuwig je gelijk op halen en van de rest kun je gewoon zeggen dat ze alleen maar niet gepakt zijn. Je hebt nooit ongelijk.
Dit is een forum, het is geen persbericht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:21 schreef DutchSL het volgende:
Het gaat om het principe, wat jullie doen is gewoon smaad.
En het gebeurd wel degelijk om de haverklap op dit forum.
Nounou, kom op DSL. Dit is nog altijd maar een forum en dit topic leest echt heel Europa niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:21 schreef DutchSL het volgende:
Het gaat om het principe, wat jullie doen is gewoon smaad.
En het gebeurd wel degelijk om de haverklap op dit forum.
quote:Andy Schleck will not be able to start in the third stage of Paris-Nice. The RADIOSHACK NISSAN TREK rider suffers from acute gastroenteritis.
"Already yesterday before the stage, Andy didnt feel good, explains Team Director Alain Gallopin. He was able to finish the stage but that costed a lot of energy. This morning Andy felt better, but in the bus he got stomach problems and high temperature again. Thats why we decided not to let him take the start, while not being healthy."
I really wanted to try, says Andy Schleck. But against sickness you cannot do a lot. I need to let my body recover from this. This is bad news, I wanted to perform well in Paris-Nice, but I better not jeopardize the rest of the season. My goals are situated later in the season.
Kom op, net of we de enige zijn die dat wel eens doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:40 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind die zekerheid waarmee jullie zomaar tussen neus en lippen door even kunnen bepalen wie er wel of geen doping gebruikt, of er juist mee gestopt is, erg knap.
Laat je gerust niet door mij afleiden van dit nobele werk, ik zou alleen als ik deze gave had er mee er iets mee doen, de dopingbestrijding kan dit soort inzichten goed gebruiken denk ik. Scheelt weer een hoop dure tests.
Weten jullie misschien ook iets over de tegenvallende prestaties van Stijn Devolder?
En Barredo natuurlijk het jaar daarvoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:40 schreef franklop het volgende:
overigens won LL Cool S nog wel een etappe in de Tour vorig jaar, konden de andere Raborenners niet zeggen
Ik zeg toch ook dat het om de haverklap gebeurd op dit forum, ik heb er wel vaker wat van gezegd, maar het is toch vechten tegen de bierkaai hier.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kom op, net of we de enige zijn die dat wel eens doenGa je elke keer als iemand ook maar een renner lichtelijk beschuldigd van het belazeren van de boel zo op je achterste poten staan? Want dan heb je nogal wat werk te doen nog.
Ik betrok dat lichtelijk beschuldigen niet op mezelf, maar eventuele andere mensen die dat wel deden. Het probleem is, net wat eentwee zegt, in het wielrennen hebben we vaker soortgelijke gevallen meegemaakt en achteraf was daarvoor bijna altijd dezelfde conclusie te trekken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het om de haverklap gebeurd op dit forum, ik heb er wel vaker wat van gezegd, maar het is toch vechten tegen de bierkaai hier.
En lichtelijk beschuldigenje brengt het als het meest vanzelfsprekende feit dat hij helemaal volgespoten bij Movistar reed.
Hij is vorig jaar erg veel gevallen dus de verwachting was dat hij het dit jaar iig beter zou doen. Vooralsnog lijkt dat er nog niet echt op (al was zijn tijdrit van eergisteren gezien de omstandigheden niet slecht.)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:08 schreef DeeBee het volgende:
Bijv. LLS z'n cqranking:
2005 (Liberty Seguros): 432
2006 (Astana): 417
2007 (Caisse): 471
2008 (Caisse): 654
2009 (Caisse): 1137
2010 (Caisse): 1667
2011 (Rabobank): 439
Tsja, als je hiernaar kijkt, misschien is vorig jaar wel gewoon z'n 'basisniveau' dus en had hij 2 ongelofelijke uitschieters qua seizoenen...
Dat kan deels geluk zijn, maar gezien hij 3 / 4 keer zoveel punten scoorde als de jaren ervoor is de verdenking van prestatie bevorderende snoepjes niet een hele gekke... Tuurlijk is het 'triest' dat altijd te insinueren, maar de posters hier zijn niet de opportunisten die in juli uit alle gaten komen en zoo vaak iemand beschuldigen van gebruiken...![]()
Dat Rabo dus 'erin is getrapt' dat 1300+ CQ-ranking een 'te verwachten' niveau voor LLS is, blijkt wel een beetje naief als je naar de jaren ervoor kijkt... Maar ze hadden blijkbaar gegokt dat hij definitief doorgebroken was...
Eindelijk eens een echt harde reactie van de ploegleiding. Alleen impliciet zegt hij hiermee gewoon dat Breukink zijn werk niet goed doet.quote:Na blunders in waaieretappe Parijs-Nice:
Twijfels over kwaliteit Raborenners
Van onze Telesportredactie
ORLÉANS - Ploegleider Adri van Houwelingen van de Rabobank reageerde zwaar geïrriteerd na het opzichtig blunderen van zijn renners in de tweede rit van Parijs-Nice. „Binnensmonds heb ik meerdere malen gevloekt ja. Het is maar beter dat ik niet meteen de bus in ben gegaan. Dit was Rabobank onwaardig."
"Er zijn ook geen excuses te bedenken. Alhoewel, eentje dan. Na deze rit vraag ik me af of mijn renners wellicht kwaliteit tekort komen”, foeterde Van Houwelingen nadat de voltallige Oranjeformatie ontbrak in een elitegroep van 21 man.
Bauke Mollema, de kopman van de Rabo's, miste de slag en verloor ruim twee minuten terrein op concurrenten als Bradley Wiggins, Alejandro Valverde en Levi Leipheimer. Ook de andere Raborenners liepen, door de ontstane waaiers, schade op.
Windkracht vijf
De noordwesterwind joeg met windkracht vijf door de Loiret. En dan weet iedere wielerkenner dat het oppassen is voor waaiers in de ‘koers naar de zon’. Ploegleiders Van Houwelingen en Nico Verhoeven konden het niet blijven benadrukken. Op kilometerpunt 92 na de ravitaillering, dan gaat de boel op de kant. OPLETTEN DUS, stond er in hoofdletters in de wedstrijdbespreking. „We hadden zelfs extra eten meegegeven, zodat ze geen etenszakjes hoefden aan te pakken. Die zorg was er dus ook niet”, zei Verhoeven.
Telesport
Heeft echt geen zak met vallen te maken. Feit is gewoon dat Sánchez vaak als zo'n beetje eerste van het peloton moest lossen op een klim. En dat was een herhalend patroon in vrijwel elke koers.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:21 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar erg veel gevallen dus de verwachting was dat hij het dit jaar iig beter zou doen. Vooralsnog lijkt dat er nog niet echt op (al was zijn tijdrit van eergisteren gezien de omstandigheden niet slecht.)
Goed van Van Houwelingen inderdaad, een paar ijzervreters hebben ze daar nodig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eindelijk eens een echt harde reactie van de ploegleiding. Alleen impliciet zegt hij hiermee gewoon dat Breukink zijn werk niet goed doet.
Voorsprong 45 sec.quote:Michael Morkov (SAX)
Jimmy Engoulvent (SAU)
Roy Curvers (PRO)
Nee een schop onder hun reet. Goed dat ze die nu hebben gekregen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:00 schreef knep het volgende:
[..]
Goed van Van Houwelingen inderdaad, een paar ijzervreters hebben ze daar nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |