Hint hint er moeten natuurlijk Fransen in het spel zitten en Conner is jong genoeg om een trip te maken naar Parijs, net als Ezio die naar Constantinopel ging.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is natuurlijk niet geheel uitgesloten dat we bijvoorbeeld in een Assassin's Creed 3.1 en 3.2 in Parijs, Londen of iets dergelijks mogen rondlopen. Wie weet kiest Ubi dus voor een zelfde richting als met Assassin's Creed II, Brotherhood en Revelations.
Heb je een linkje? Heb ook wel behoefte aan een goed overzicht van het verhaal tot aan AC3.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben nu de AC encyclopedie aan het lezen, staan plaatjes uit AC3 in, things start falling into place... Ik ben zo benieuwd... En het zou me weinig verbazen als je ook als Desmond deze keer het een en ander mag uitvreten...
Ik kan je een ISBN geven... Betreft papieren media.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Heb ook wel behoefte aan een goed overzicht van het verhaal tot aan AC3.
Aha! Desalniettemin interessant.. dus; graag!quote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kan je een ISBN geven... Betreft papieren media.
Crash!quote:
IPV dat men voor dergelijke aankondigingen even doorlinkt naar een servercloud van amazon oid...quote:
Het is gewoon een youtube net zoals GTA en nog weten ze het te verneukenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
IPV dat men voor dergelijke aankondigingen even doorlinkt naar een servercloud van amazon oid...
Lastig he. Ik was op youtube al gaan kijken maar vond hem niet 123...quote:Op maandag 5 maart 2012 18:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is gewoon een youtube net zoals GTA en nog weten ze het te verneuken
Maar dit is hem wel. Van het Ubi kanaal. Ze hebben alleen een vinkje verkeerd staan zo te zien.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lastig he. Ik was op youtube al gaan kijken maar vond hem niet 123...
En ook deze doet het niet.
Nu kunnen ze tenminte zeggen dat het ontzettend populair is. Zelfs de servers zijn onderuit gegaan.quote:
Link want de klok staat nog steeds op 0quote:Op maandag 5 maart 2012 18:10 schreef padlarf het volgende:
Nou ik heb maar de spaanse versie gekeken. Verstond er niet veel van, maar de beelden waren AWESOME
Ik ben niet heel erg onder de indruk als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:11 schreef DaFrenk het volgende:
Hier de Nederlandse ondertitelde versie, da's beter als Italiaanse of Spaanse
En hier het live kanaal van ING met commentaar op de trailer:
Je verwachtingen waren te hoogquote:Op maandag 5 maart 2012 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg onder de indruk als ik eerlijk ben.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:13 schreef padlarf het volgende:
Oh man, als die dat hoofd op die bajonet ramt en dan de trekker overhaalt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |