Het is niet voor niets een uitbreiding op deeltje 2. Maar liever had ik gewoon 3 goede games met steeds 2 jaar pauze ertussen gehad...quote:Op zondag 4 maart 2012 23:25 schreef padlarf het volgende:
Ik wil toch even een kleine lans breken voor Revelations. Het was niet het beste deel van de serie, zeker niet. Maar jullie doen soms net alsof het een straf was om het te spelen.
Ze eindigen uiteraard met het Desmond verhaal in AC3, maar zullen daarna vast wel met meer games komen. Assassin's Creed is nu wat vroeger Prince Of Persia was voor Ubisoft. En zolang mensen de AC games massaal blijven kopen zal Ubisoft ook met de games komen. Na AC3 komt er vast geen AC game meer deze generatie, maar wat mij betreft komt er gewoon weer een AC game op de next-gen. Ik wil nog steeds een game in de Gouden eeuw!quote:Op maandag 5 maart 2012 01:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is natuurlijk niet geheel uitgesloten dat we bijvoorbeeld in een Assassin's Creed 3.1 en 3.2 in Parijs, Londen of iets dergelijks mogen rondlopen. Wie weet kiest Ubi dus voor een zelfde richting als met Assassin's Creed II, Brotherhood en Revelations.
Hint hint er moeten natuurlijk Fransen in het spel zitten en Conner is jong genoeg om een trip te maken naar Parijs, net als Ezio die naar Constantinopel ging.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is natuurlijk niet geheel uitgesloten dat we bijvoorbeeld in een Assassin's Creed 3.1 en 3.2 in Parijs, Londen of iets dergelijks mogen rondlopen. Wie weet kiest Ubi dus voor een zelfde richting als met Assassin's Creed II, Brotherhood en Revelations.
Heb je een linkje? Heb ook wel behoefte aan een goed overzicht van het verhaal tot aan AC3.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben nu de AC encyclopedie aan het lezen, staan plaatjes uit AC3 in, things start falling into place... Ik ben zo benieuwd... En het zou me weinig verbazen als je ook als Desmond deze keer het een en ander mag uitvreten...
Ik kan je een ISBN geven... Betreft papieren media.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Heb ook wel behoefte aan een goed overzicht van het verhaal tot aan AC3.
Aha! Desalniettemin interessant.. dus; graag!quote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kan je een ISBN geven... Betreft papieren media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |