Naar de bekende weg vragen, antwoord krijgen en nog gaan janken. Awesome.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:41 schreef Captainp00face het volgende:
Oh daar komt onze grote zuurpruim ook weer om de hoek kijken.
Ik heb mijn huiswerk gedaan, meester.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Naar de bekende weg vragen, antwoord krijgen en nog gaan janken. Awesome.
Romeinen zou inderdaad baas zijn. Alleen zou het dan niet in Rome kunnen afspelen. Japan zou ook wel gaaf zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 21:37 schreef Spanky78 het volgende:
Eh jammer, ik hoopte op dzjengis khan, of china.... of samurai.. zoiets. Of verder terug in de tijd, alexander de grote, of de romeinen (jawel, de tempeliers zouden best een ouder genootschap kunnen zijn toch?). Jammerjammer, ik heb het niet zo op amerika en hun zogenmaande historie.... Maar ik vind het alsnog vast wel een leuk aspel. Ik vind (in tegenstelling tot de meesten) revelations wel leuk, de stad is kleiner maar wel beter en met meer leven.
Het is niet voor niets een uitbreiding op deeltje 2. Maar liever had ik gewoon 3 goede games met steeds 2 jaar pauze ertussen gehad...quote:Op zondag 4 maart 2012 23:25 schreef padlarf het volgende:
Ik wil toch even een kleine lans breken voor Revelations. Het was niet het beste deel van de serie, zeker niet. Maar jullie doen soms net alsof het een straf was om het te spelen.
Ze eindigen uiteraard met het Desmond verhaal in AC3, maar zullen daarna vast wel met meer games komen. Assassin's Creed is nu wat vroeger Prince Of Persia was voor Ubisoft. En zolang mensen de AC games massaal blijven kopen zal Ubisoft ook met de games komen. Na AC3 komt er vast geen AC game meer deze generatie, maar wat mij betreft komt er gewoon weer een AC game op de next-gen. Ik wil nog steeds een game in de Gouden eeuw!quote:Op maandag 5 maart 2012 01:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is natuurlijk niet geheel uitgesloten dat we bijvoorbeeld in een Assassin's Creed 3.1 en 3.2 in Parijs, Londen of iets dergelijks mogen rondlopen. Wie weet kiest Ubi dus voor een zelfde richting als met Assassin's Creed II, Brotherhood en Revelations.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |