jupquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is Griekenland toch armoedig zeg
Dan doe ik hem wel na.quote:
tuurlijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haha, Romero bestaat ook nog steeds.
wat zegt ie?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
Nigel de JongWat loopt die gast nu weer zielig te doen man.
Pers gedraagt zich niet netjes bla bla bla ik weet hoe de mensen in Nederland zijn huilie huilie ik concentreer me dus ook alleen op het voetballen gorgel gorgel.quote:
Tijdje terug neem ik aan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Anonymousz het volgende:
echt geweldig dat zwitserland van spanje won
jep 2010quote:
pique is er nietquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef Anonymousz het volgende:
echt verschrikkelijk dat zwitserland van spanje won
yep een goal gemaaktquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:49 schreef Geo4kant het volgende:
Speelt Messi? Heb hem nog niet gehoord..
ik vind hem beroerd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe ik hem wel na.
Frank Kramer zegt: Bedankt voor het kijken, en graag tot een volgende keer.
Niet een onaardige immitatie al zeg ik het zelf.
Er stond een scherm met andere wedstrijd op in het stadionquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:48 schreef Tarado het volgende:
Van Bommel: 'Tweede helft was zeker WK-waardig'
Heb ik zeker een andere wedstrijd gezien
hij had de 1-0 gemaaktquote:
messi is ontzichtbaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:52 schreef Gwunnik het volgende:
Argentinie komt vrij lafjes over imho
wat jammerquote:
Lekker met Grueter samen fappen op Lionelquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik weet aan wie de commentator zijn stem gegeven heeft voor de Gouden bal.
en Sierd de Vosquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:55 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Lekker met Grueter samen fappen op Lionel
hoe kan datquote:
De Fransen hebben een betere verdediging.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hoe kan dat
we verloren
en de fransen winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |