ja en geld verkwanselen enzoquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gullit die ons verteld wat een goede trainer is.
Ja, net achter Huntelaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef tech4u het volgende:
Van Persie rendeert niet op de flank. Die hoort in de as van het veld.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/
Je opent de telegraaf.nl
Dan zie je onder de kop:
Oranje start met de Jong
'hijkrijgtdevoorkeurbovenstrootman'.
Wat een openbaring![]()
Die wil niet linksachterquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
begrijp niet dat Drenthe nooit meer een kans krijgt
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WEG MET DIE STROOTMAN, wat een gehypte faalaap is dat zeg.
ja of seedorf.....quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
Speelt weinig. Laat niks zien. Ja in wedstrijden tegen teams uit de 3e divisie van Engeland misschien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
Zou Afellay niet gewoon kunnen zeggen: "Wollah kkboeler doe die tatta wissel voor mij. Anders discriminakltie zema zibbi".quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Philip Cocu wel eens tegen Bertje zeggen op de bank: 'DIe Kuyt, zullen we die niet eens gaan wisselen, die speelt DRA-MA-TISCH'.
![]()
Ik snap het ook niet. Ik weet écht zeker dat hij het goed gaat doen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
of hij dat moet uitmaken, daar heb je Bertje toch voor?quote:
Vraag jij je af waar Afellay uithangt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Zou Afellay niet gewoon kunnen zeggen: "Wollah kkboeler doe die tatta wissel voor mij. Anders discriminakltie zema zibbi".
Afellay praat vrij normaal toch? Dit is eerder ooier die je beschrijftquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Zou Afellay niet gewoon kunnen zeggen: "Wollah kkboeler doe die tatta wissel voor mij. Anders discriminakltie zema zibbi".
0-4quote:
Vanaf de bank?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scoort Strootman niet? Verwacht ik wel in een doelpuntenvoorspelling van jou
Ben ik van Duitse bloedquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef HighVolume het volgende:
Wat een saai volkslied hebben we ook weer zeg
Ah schreeuwen lukt wel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag jij je af waar Afellay uithangt?
Juist ja. In de ziekenboeg
Op het EK door Tiesto laten mixenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:56 schreef HighVolume het volgende:
Wat een saai volkslied hebben we ook weer zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |