Hoofddorp is 1 grote flat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
De chaos in een stad als Amsterdam, wat denk je nou?
In dat geval kom ik zeker niet.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sta op de misschien lijst van de meet
Valt vies tegen.quote:
Je moet ook niet naar het Centrum, bedrijventerreinen daar moet je zijn.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
De chaos in een stad als Amsterdam, wat denk je nou?
Welke meet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik sta op de misschien lijst van de meet
Zomer lekker over de dijk langs de bergse maasquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:33 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, de wegen bij Poederooijen, Nederhemert, en Rossum opblazen, de spoorlijn aan beide kanten opblazen en de A2 ook, en je zit op een eiland.
Alleen omgeving station.quote:
Sorry..... Ben al het gezeik gewoon een beetje zatquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
In dat geval kom ik zeker niet.
Oh wacht, ik ben Slot Loevestein vergetenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zou in dat eiland boven Kerk nogwat gaan zitten.
Wat, is er gezeik? Dat moet ik zien.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
Sorry..... Ben al het gezeik gewoon een beetje zat
Ik kijk tegen die tijd wel wat de plannen zijn en dan beslis ik
Wel veiligst, niet best, want geen voedselvoorziening. Althans, weinig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh wacht, ik ben Slot Loevestein vergeten. Helemaal links, naast Brakel. Dat is wel echt de veiligste plek van de Bommelerwaard want kasteel met ophaalbrug.
Dank voor deze tip.quote:
Voetbal.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, is er gezeik? Dat moet ik zien.
Alles, maar FOK! op het moment.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |