oké zal het proberenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:37 schreef Ti-boy het volgende:
Welkom op FOK! Niels
Gewoon je verstand op 0, waar hebben we het over..
moet je je niet zo veel druk om maken joh, boeie
Gadverdamme hey!quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Pics ts, kunnen we zien of het echt zo is.
Jaa, maar iedereen doet het en vind het ook wel normaal eigenlijk hoor om te douche, alleen durf niet zo goed...quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:58 schreef Elcappucino het volgende:
In weze mag een club/trainer niemand verplichten om te douchen na het voetballen. En het mag je ook niet verplicht worden opgelegd.
Jij beslist dat zelf en niemand anders!
Kom voor jezelf op als je niet verplicht wilt worden om onder de douche te stappen.
En tegenwoordig met al die pedo's moet je juist voorzichtig zijn..
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:01 schreef TwentyFourr het volgende:
mijn tip: flink water geven, wat zon erop, en dan groeit hij zo 3 à 4 centimeter per jaar.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:43 schreef Nelus456 het volgende:
nou ik ga het vanavond dus gewoon proberen, bedankt voor de tips
Is het beste advies dat er in dit topic staat. Ik weet zelf nog, dat ik een jaar of 14 was en van club veranderde. Kwam ik ineens ook in het eerste te spelen (seizoen was al bezig), weliswaar hockey, maar toch. Ik was de eerste keer mijn handdoek "vergeten". Ik weet nog goed wat een rotmoment dat is, dat eerste moment als je met al je teamgenootjes moet gaan douchen. Maargoed, die deden het allemaal al dat seizoen en het seizoen daarvoor ook, dus wisten niet beter.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:37 schreef Ti-boy het volgende:
Welkom op FOK! Niels
Gewoon je verstand op 0, waar hebben we het over..
moet je je niet zo veel druk om maken joh, boeie
quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:01 schreef TwentyFourr het volgende:
heej heej 14 jarige piemelotjes die nog niet gegroeid zijn! leuk topic![]()
mijn tip: flink water geven, wat zon erop, en dan groeit hij zo 3 à 4 centimeter per jaar.
ja basisschool wel, tot groep 6 ofzo, maar toen had iedereen een kleine weetjequote:Op donderdag 1 maart 2012 16:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
DIT:
[..]
Is het beste advies dat er in dit topic staat. Ik weet zelf nog, dat ik een jaar of 14 was en van club veranderde. Kwam ik ineens ook in het eerste te spelen (seizoen was al bezig), weliswaar hockey, maar toch. Ik was de eerste keer mijn handdoek "vergeten". Ik weet nog goed wat een rotmoment dat is, dat eerste moment als je met al je teamgenootjes moet gaan douchen. Maargoed, die deden het allemaal al dat seizoen en het seizoen daarvoor ook, dus wisten niet beter.
Uiteindelijk went het wel. Wat later (paar jaar), inmiddels weer bij een andere club, ging ik altijd douchen na de training. In dat drijfnatte stinkspul naar huis zag ik niet zitten. Boeiend dat er ook nog teamgenoten in de kleedkamer kwamen. Wat ik dan wel deed, maar dat was meer omdat als de deur open stond er inkijk was (en dat vond ik dan weer niet prettig), ik mijn boxer pas uit deed in de douche zelf. Daar ook, bij mijn handdoek, een schone neergelegd.
@ TS: Het went vanzelf. Bovendien is het nog een stuk schoner ook, vieze spullen in een zak mee naar huis, schoon spul meteen daar weer aan. Hebben jullie op de basisschool nooit hoeven douchen, ts?
nee, maar douche in me boxer zou ik ook nooit doen hoor, slaat nergens opquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:50 schreef S_Holmes het volgende:
gozer douch gewoon naakt.
thuis sta je toch ook niet in je onderbroek te douchen ofwel?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:52 schreef Nelus456 het volgende:
[..]
nee, maar douche in me boxer zou ik ook nooit doen hoor, slaat nergens op
ehm nee...quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:54 schreef Lesnar het volgende:
Maak hem stijf en daarna lekker zwaardvechten met je teammaten!
Je kan er ook een klap op geven.quote:
Je zat naar pikkies te loeren? Mooi, weten je teamgenoten ook gelijk dat je gay bentquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef Nelus456 het volgende:
Vandaag meegedoucht en het ging eigelijk wel goed, niemand zei eiglijk wat, behalve over voetbal dan. was zoweer voorbij en sommigen keken wel naar elkaar maar meer niet. En ik had zeker niet de kleinste. dus het viel mee :-)
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:13 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Je zat naar pikkies te loeren? Mooi, weten je teamgenoten ook gelijk dat je gay bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |