stats?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:38 schreef 2NutZ het volgende:
Khoef maarb10min rust gvd ectomafakkaz
Jy ben sws ectoquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef krokdown het volgende:
[..]
stats?
en dan wel je echte niet de nepperts, want je moet niet denken dat ik ecto ben.
maar jij bent beer eeh mattie :S:S:S:S :$:$:$quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:06 schreef Keith_Bakker het volgende:
ik train alleen tijdens het vasten
Amenthquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:24 schreef amenth het volgende:
k heb hekel aan mense die patse over hun spiere ik ben zelf ook aardig gebouwd door de fitness en paar kuurtjes maar t maak me verder nie uit t gaat om de techniek die je er mee gebruikt want aan spiere zelf heb je niks tijdens gevecht snap je ik vind alleen goed omdat chimeids t diggen maar verder boeien spieren me niet ech
36 - 48 Uquote:
amper, ben nu wel met mijn buurman aan het trainen en mijn neef is ook bekend in de hardloop wereld.quote:
lekker gevoel zeker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:43 schreef sinepedraap het volgende:
Ik doe alleen deze oefening elke ochtend![]()
[ afbeelding ]
Haa nu zie ik het. Hij leunt achter op zijn lul.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:43 schreef sinepedraap het volgende:
Ik doe alleen deze oefening elke ochtend![]()
[ afbeelding ]
dit gaat er bij de meeste niet in dat het kanquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:49 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
Liever hersenen dan alleen spieren, want hersenen kunnen andermans spieren te slim af zijn. Beide is nóg beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |