Ik vind dit persoonlijk een mooiere poster als die in de OP, thoughts hierop?quote:
effe tam.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slechts gedeeltelijk boek 2, dat een deel van het einde van boek 2 naar seizoen 3 wordt geschoven.Waar heb je dat vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest van boek 2 en heel boek 3 worden dan 2 seizoenen, seizoen 3 en 4 dus.
Ze hebben juist dingen van 3 in 2 gedaan.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Inderdaad en:quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?
Ze hebben juist dingen van 3 in 2 gedaan.
SPOILER: Boek 2&3 en castingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Inderdaad en:Ben benieuwd of het klopt wat je zegt in je spoiler.SPOILER: Boek 2&3 en castingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: A Dance with DragonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Inderdaad en:SPOILER: Boek 2&3 en castingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boek2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]SPOILER: boek2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:28 schreef johnnylove het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boek2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Speculaties dat als seizoen 2 ook een succes wordt, seizoen 3 en 4 tegelijkertijd worden opgenomen, wat boek 3 wordt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?
Ze hebben juist dingen van 3 in 2 gedaan.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Speculaties dat als seizoen 2 ook een succes wordt, seizoen 3 en 4 tegelijkertijd worden opgenomen, wat boek 3 wordt.
Wat voor dingen van 3 zijn er dan in 2 gedaan?
SPOILER: boek2+3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]SPOILER: boek2+3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |