Ja, in advanced mode kan je het geluidsniveau instellen, en geen geluid is inderdaad een optie.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:03 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat slot hebben wij ook, sinds zaterdag. Tof ding! Al piept ie wel bij elke keer dat ie op slot gaat, daar ben ik iets minder van gediend. Maar volgens mij kun je dat ook uitzetten.
Oh en het schijnt dat je ook je metrokaart bijvoorbeeld (met chip dan) op het slot kunt koppelen <3
Zijn die dingen niet simpel te kraken?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:11 schreef Bouwclone het volgende:
Morgen de sleutels, dus vandaag maar meteen een nieuw slot gekocht:
[ afbeelding ]
Kunnen de timmerman, schilder en tegelzetter makkelijk en sleutelvrij naar binnen als ik zelf weg ben.
[ afbeelding ]
Heb hem al ingesteld. Die RFID sleutels zijn![]()
En na 2 seconden automatisch op slot is ook niet vervelend
Al zou het simpel te kraken zijn, dan nog gaat het alarm af en komt een of andere nep politie "foei" zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zijn die dingen niet simpel te kraken?
Wat tof dat gras op dat dak.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:09 schreef Bouwclone het volgende:
Uitzicht vanaf mijn slaapkamer:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:26 schreef Teslynd het volgende:
In Nederland lukt het niet met gras. In droge periodes verandert het in stro
O ja, 't wordt hooi.quote:Op zondag 22 juli 2012 01:31 schreef slangpie het volgende:
[..]
Knappe kerel ben je dan als je gras in stro kunt veranderen
Maar ik snap je punt. Maat zijn jullie zomers zoveel anders dan in NL?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:09 schreef Bouwclone het volgende:
Uitzicht vanuit een hoek van de huiskamer:
[ afbeelding ]
De keuken (alwaar de koelkast, vriezer, etc nog geplaatst moeten worden, maar alles staat al netjes klaar)
[ afbeelding ]
Voor vonkenboer (12 groepen en dat is uitsluitend voor de begane grond, er komt nog meer bij):
[ afbeelding ]
Voor cvboer (weinig te zien, het is de Nibe F370):
[ afbeelding ]
Een stuk van de zolder:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf mijn slaapkamer:
[ afbeelding ]
To be continued.
maar zijn de zomers bij jullie dan zoveel anders dan bij ons? kwestie van goede ondergrond, en dan zal het ook niet zo snel uitdrogen lijkt me? met gras in de weide is dat ook niet het geval, terwijl hier het grondwater toch echt meters diep zit.quote:
die ruimte heb je nodig om de verschillen in uitzetten op te vangen. Zeker in een houten huis waar alles nog wel wat werktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
Mooi die vorderingen, wordt een heel knap huis zo te zien.
T.a.v. de badkamer, bij mij is de rand tussen tegels en plafond inderdaad gekit.
Ik denk dat het gips is.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef Clemenza het volgende:
Heel leuk topic en een mooi huis, maar wat is dat voor plafond in de badkamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |