SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
engineerquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:18 schreef PierreTT het volgende:
Op welke class zit eigenlijk de Javelin en de AT?
1 plaatje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:20 schreef dreamzk het volgende:
Zo, ook even de OP gefixed met wat nieuwe plaatjes
En bij die spoiler shitquote:
battlelog?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:23 schreef PierreTT het volgende:
Ah heb een site gevonden met alle unlocks
Die bozz is ook zo'n makkelijke jongenquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben meer verslaafd aan FIFA dan aan BF of CODlekker Nick en Sold pakkie geven
Nog niet eens aan gedacht,zit ook op mobiel,dan kan ik beter een andere site laden. Maar het is wel een moeilijke keuze,Engineer heeft de RPG/SMAW en Javelin,maar Support heeft weer C4 en Mortars.. Assault heeft weer de M320.. What to do,what to do.. Javelin is zeker alleen vehicle lock?quote:
Javelin is vehicle only jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gedacht,zit ook op mobiel,dan kan ik beter een andere site laden. Maar het is wel een moeilijke keuze,Engineer heeft de RPG/SMAW en Javelin,maar Support heeft weer C4 en Mortars.. Assault heeft weer de M320.. What to do,what to do.. Javelin is zeker alleen vehicle lock?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:33 schreef SoldMayor het volgende:
Sorry pierre het was een grote grap hoax alles.
Er zitten helemaal geen bommen in BF3 of RPG's of iets met explosieven.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dat je dat echt dat...
Boeie,ik wil team Soldierre wel eens zienquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:38 schreef SoldMayor het volgende:
@ pierre
ik heb gister een half uur meegedaan,
toen was het alweer genoeg
want Rush.
bitches aint shit but ho's and tricksquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boeie,ik wil team Soldierre wel eens zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |