Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kolere wat oud, dat komt gewoon uit mijn tijd man
nooit goed hier hequote:Op woensdag 29 februari 2012 13:58 schreef Bozz187 het volgende:
Oh noes, wordt dit weer een youtube dump topic?
*insert plaatje [bmw tourfiets]/[harley] hier*quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kolere wat oud, dat komt gewoon uit mijn tijd man
Welke update is er dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel met de update spelen dan, aangezien maurice dat niet doet
Transfer updatequote:
True, maar ik ken hem ook nog als de dag van gisterquote:
Tuurlijk, waarom nietquote:
Omdat ie niet weet hoe het moetquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je die dan niet downloaden?
Ben je nu online?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat ie niet weet hoe het moet!
Natuurlijk is hij online, hij post toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:58 schreef Bozz187 het volgende:
Oh noes, wordt dit weer een youtube dump topic?
Ja crap is dat hequote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:15 schreef dreamzk het volgende:
En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
[ afbeelding ]
uhm ja?quote:
Dat deed ik dus ook steeds met deel 1, dan was ik halverwege en begon ik opnieuw omdat ik niet meer wist hoe en wat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Begin maar overnieuw met ME2, want weet echt niet meer waar ik ben of wat de bedoeling was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |