Ja maar.... Ik wil KLAGEN!!! Dat het me niet lukt om er eentje te kopen!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:44 schreef Pharkus het volgende:
-> DIG volgens mij komt dit topic daar meer tot zijn recht.
Ik denk dat het bestelproces, op zich, best redelijk zou kunnen zijn. Er staan alleen vermoedelijk een paar verbaasde server-administrators te kijken naar het rokende gat in de grond waar eerst de webservers stonden...quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:01 schreef Tikkietegek het volgende:
Erg jammer dat het bestelproces zo slecht loopt, ik had er graag eentje gekocht!
Zie link in eerste regel van OPquote:
Het mooie is dat ze dat bij Raspberry Pi dat niet wisten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:25 schreef Beelzebufo het volgende:
Let op! het K.v.K. nummer is verplicht omdat RS Components niet aan particulieren levert.
Ook op Twitter vergelijkbare klachten over RS duitsland en RS belgië
Dan koop ik over een paar jaar wel een nieuwe computer voor 50 euro.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:18 schreef Bart het volgende:
Raspberry Pi: Een computer voor 25 dollar.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:09 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik geloof dat ik wel op de 2e batch wacht.
Leuk, gezien het feit dat het ding ¤21,95 ex kostquote:Farnell levert in principe alleen aan bedrijven maar maakt wel een uitzondering voor particulieren wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
• Totaalbedrag van bestelling is minimaal ¤ 50 exclusief BTW.
Handelen buiten V&A is volgens mij niet toegestaan, en de kans dat je 'ze' hebt (als in: meer dan één) acht ik uiterst gering, zo niet verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:22 schreef Hi_flyer het volgende:
Wie wil kan ze voor 50 euro bij mij kopen
Klik even op de link in de eerste regel van de OPquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Dit hele topic incluis reacties is 1 grote mysterie voor mij :S :S
Telefoon? wat?
Lul ik klikte eerst nog op de link hierboven en toen die vanuit de OPquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:40 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Klik even op de link in de eerste regel van de OP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |