Danny's portemonnee krijgt credits ja.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:12 schreef Xetran het volgende:
Oh, ik dacht dat dat schijnheilige links waren om credit te krijgen ergens ofzo, maar goed dan is dat ook weer helder.
Goedkoop. Dat is het. En wanneer je de fabrikant zelf ook kan aanspreken voor garantie blijft het interessant. Wanneer je maar een tientje voordeel hebt voor iets dat 50 euro kost, tsja, dan kun je beter dat tientje meer betalen. Dat 1Dayfly beter is ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:01 schreef Asskicker14 het volgende:
iB00d is gewoon niet betrouwbaar, punt. Je moet ze letterlijk smeken en stalken het geld terug te storten na het annuleren van een bestelling voordat je je geld teruggestort krijgt.
Ik snap niet waarom deze site nog steeds zo populair is, doe mij dan maar 1DF...die zijn een stuk betrouwbaarder.
Ben je van iBo0d ofzo... if not: moeilijk hè... lezen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:12 schreef pazara het volgende:
Beste iBOOD’ers,
We hebben vandaag weer een 5 leuke pakketten van One For All om weg te geven op het iBOOD Forum! Neem snel een kijkje en doe mee met de actie!
waar dan?
ik kan niks vinden op het forum?
quote:Het One For All oplaadpakket t.w.v. EUR 84,95 kan je winnen door:
- De leukste/interessantste/beste post van de dag te schrijven
- De kwalitatief beste review van de dag schrijven/delen
- Ervaringen met het product te delen op het forum
Al was er een hunt/rush. Ik zou niet opblijven hoor.quote:
Idd, sporadisch dat er toch eens iets tofs tussenzit (wat nog nooit voorbijgekomen is).quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef tralalala het volgende:
iboot heeft echt alleen nog maar aanbiedingen van een stuk of 12 fabrikanten.![]()
Weinig spannends meer aan.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:05 schreef delano.888 het volgende:
Wut de.. Aparte glazen voor rode of witte wijn? Zo leer je elke dag wat
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:14 schreef tralalala het volgende:
Ik haal wel goedkope glazen bij de blokker.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:05 schreef delano.888 het volgende:
Wut de.. Aparte glazen voor rode of witte wijn? Zo leer je elke dag wat
Ik al om half 11, ik werd wakker gemaaktquote:Op donderdag 8 maart 2012 07:34 schreef Kaat38 het volgende:
Goedenmorgen, was al vanaf vijf uur wakker, grrrrrrr.........kort nachtje
waarom zou er een hunt komen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:34 schreef bambino het volgende:
Hopelijk zometeen hunt
Ben net wakker dus dat zou mooi zijn![]()
Ze zouden nog goed maken van die flop van laatstquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |