Nee er is altijd een betaalde versie geweest. Ze bieden de gratis versie aan in de hoop dat je overstapt op de betaalde versie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:06 schreef Xetran het volgende:
[..]
Vroeger was er alleen maar een gratis en geen betaalde versie naar mijn weten.
http://software.computeri(...)t_security_2012_1-pcquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:26 schreef Xetran het volgende:
Voor een tientje had ik het wel gedaan. Het is dat ik vond dat het programma steeds meer bagger krijgt.
Edit: link weggehaald.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:26 schreef Xetran het volgende:
Voor een tientje had ik het wel gedaan. Het is dat ik vond dat het programma steeds meer bagger krijgt.
Ik doe hetzelfde even.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:18 schreef Catch22- het volgende:
TR gemacht. IsoHunt linkjes sharen kan niet he
Heeeeel goed van jou hoor .. De wereld is weer een beetje veiligerquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:18 schreef Catch22- het volgende:
TR gemacht. IsoHunt linkjes sharen kan niet he
Je bent een domme kut, want je hebt niet door dat dit soort linkjes uiteindelijk ervoor kunnen zorgen dat Danny in de problemen kan komen en jij in het vervolg niet meer je hersenloze gebral op dit forum kan zetten. Maar blijf vooral anderen voor NSBer uitmaken, dat geeft ons een geweldig inzicht in hoe een apathische PVV stemmende Henk over de wereld denkt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Wat schattig .. Nsb vriendjes ..
DEFUCK? Waarom zou Danny in de problemen komen door isohunt linkjes. Ik ben degene die het post, niet hij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent een domme kut, want je hebt niet door dat dit soort linkjes uiteindelijk ervoor kunnen zorgen dat Danny in de problemen kan komen en jij in het vervolg niet meer je hersenloze gebral op dit forum kan zetten. Maar blijf vooral anderen voor NSBer uitmaken, dat geeft ons een geweldig inzicht in hoe een apathische PVV stemmende Henk over de wereld denkt.
We should put you on display in the museum.
As if.. Moraalridderquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent een domme kut, want je hebt niet door dat dit soort linkjes uiteindelijk ervoor kunnen zorgen dat Danny in de problemen kan komen en jij in het vervolg niet meer je hersenloze gebral op dit forum kan zetten. Maar blijf vooral anderen voor NSBer uitmaken, dat geeft ons een geweldig inzicht in hoe een apathische PVV stemmende Henk over de wereld denkt.
We should put you on display in the museum.
Omdat hij de faciliteiten bied voor jou om de linkjes te plaatsen. Dus Danny kan dan van meneer Tim Kuik een mooie dreigmail krijgen omdat jij zo nodig de grapjurk uit moest hangen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:32 schreef delano.888 het volgende:
Oh wat zijn we toch weer stoer allemaal met je TRik wou gewoon even als grap die reactie kopiëren
fucking moraalridders hier
[..]
DEFUCK? Waarom zou Danny in de problemen komen door isohunt linkjes. Ik ben degene die het post, niet hij.
Ze geven zelf al aan dat het niets met moraal te maken heeft, maar dat ze liever niet zien dat FOK! offline wordt gehaald.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:32 schreef delano.888 het volgende:
Oh wat zijn we toch weer stoer allemaal met je TRik wou gewoon even als grap die reactie kopiëren
fucking moraalridders hier
Dat dacht ik al, het is allemaal te hoog gegrepen voor je.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:33 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
As if.. Moraalridder
Tis geen fucking piratebay hier..
De piratebay postte ook de linkjes niet zelf.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:32 schreef delano.888 het volgende:
DEFUCK? Waarom zou Danny in de problemen komen door isohunt linkjes. Ik ben degene die het post, niet hij.
Nee maar dat was een verzamel site met alleen maar linkjes ..quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:35 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
De piratebay postte ook de linkjes niet zelf.
Deed ik speciaal omdat hij het was, bij ieder ander had ik het niet gedan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:24 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Heeeeel goed van jou hoor .. De wereld is weer een beetje veiliger
Verschrikkelijk..
My god, je snapt het echt niet. Eerst dacht ik nog dat je het speelde, die domheid, maar het is gewoon echt waar. Brrrrrrr.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:38 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Nee maar dat was een verzamel site met alleen maar linkjes ..
Aaaaah fuck it.
Jankerds ..
Wat corrigeerde je dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:42 schreef delano.888 het volgende:
Ontopic dan maar weer?
Ik corrigeerde laatst iets op het iboot forum, werd gewoon mijn post tot 3x toe verwijderd. Terwijl het gewoon klopte wat ik zei. Zou het bijna oplichting noemen..
De lees/schrijfsnelheid van een kaartje wat er stond klopte niet. Dat zette ik neer (met bron) met daarbij de melding dat ik het niet netjes vond van iboot. Dat werd 3x verwijderd toen gaf ik het maar op.quote:Op woensdag 14 maart 2012 10:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat corrigeerde je dan?
Het is wel echt slecht de laatste tijd, als je eens terug leest zijn er echt al meerdere gevallen waarbij users niet krijgen wat er wordt aangeboden. Dan ontvangen ze een oudere versie, een navigatie toestel met 4 gb minder en minder landen et cetera.
Tja, ik heb ook wel gehad dat een product expert had gezegd dat je in Nederland reparatie centrums had en die in het boekje stonden. Geen flikker van waar (na 4 maanden geld retour na 20 miljoen keer contact te hebben moeten zoeken). Ik vraag me soms ook af in hoeverre het echt iemand is die werkzaam is bij het bedrijf, of een persoon die het product een week eerder heeft gekregen en dan gelijk product expert isquote:Op woensdag 14 maart 2012 10:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De lees/schrijfsnelheid van een kaartje wat er stond klopte niet. Dat zette ik neer (met bron) met daarbij de melding dat ik het niet netjes vond van iboot. Dat werd 3x verwijderd toen gaf ik het maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |