Als jij nou gewoon had ingestemd dat horetje amsterdamse straattaal was dan was hij zeker niet gebanned. Biatch.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt door stokstaart, die heeft die 2 verraden alsof het 2 anne frankjes op een zolder waren
Hij dacht zeker dat het echt joodjes warenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt door stokstaart, die heeft die 2 verraden alsof het 2 anne frankjes op een zolder waren
fixedquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt door stokstaart, die heeft die 2 verraden alsof het 2 naakte horetjes op een zolder waren
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon had ingestemd dat horetje amsterdamse straattaal was dan was hij zeker niet gebanned. Biatch.
Is dat een verrassing voor je?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
Bertje heeft Kuyt in de basis....wat de neuk.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef Stokstaart het volgende:
steven naait zijn eigen matties op transport
Deze vind ik wel erg hard stokje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:50 schreef Stokstaart het volgende:
steven naait zijn eigen matties op transport
Dirk moet wel wat weten van Bertquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat een verrassing voor je?
Die stelt hij toch altijd op?
Niet echt, maar wel een teleurstelling.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dat een verrassing voor je?
Die stelt hij toch altijd op?
Die hoort niet meer in Oranje thuis.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
Kuyt presteert op Wembley altijd extra goed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
en kan ik eens dingen posten zonder geklaag van j0rdiiiiquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef Stokstaart het volgende:
eigenlijk interesseert het me niks ook. 2 neuzen minder, alleen maar goede ontwikkeling
Jij bent dan ook een NSB"er.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en kan ik eens dingen posten zonder geklaag van j0rdiiii
![]()
Niets persoonlijks hoor j0rdiiii
Nu nog wat kakkerlakken minder, altijd een plaag die beestenquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:52 schreef Stokstaart het volgende:
eigenlijk interesseert het me niks ook. 2 neuzen minder, alleen maar goede ontwikkeling
Of echte kakkerlakquote:
stamp er dan ook op.!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nu nog wat kakkerlakken minder, altijd een plaag die beesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |