SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candy - VOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candy - MOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot #100Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!Deathlift or Die.![]()
Van links naar rechts, het is niet erg kom op doe het!I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Dan zie ik jou op het strand van scheveningenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Sex on the beach is lekker![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Damn goed topic gemist, al die oude nummersHeb nog een shitload aan gebrande cd's met bubbling en reaggeton.
Ik wil weer 16 zijn.
All good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:21 schreef ThaTim het volgende:
Van links naar rechts, het is niet erg kom op doe het!Afgesproken werk dit, kan niet anders!quote:![]()
Op je 17de mag het ook nog hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
Damn goed topic gemist, al die oude nummersHeb nog een shitload aan gebrande cd's met bubbling en reaggeton.
Ik wil weer 16 zijn.
Deathlift or Die.![]()
Ik had niet de intentie om de lapo te pakken anders had ik die allang gegrepenquote:![]()
Komtumaar!
http://tinychat.com/lekkeresanka
http://tinychat.com/lekkeresanka
http://tinychat.com/lekkeresanka![]()
![]()
Dit dus. Helemaal los op je schoolfeest in de aula, lampen met crepepapier eroverheen, rokje aan met nikes eronderquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil weer 16 zijn.goodlife
![]()
nopequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Afgesproken werk dit, kan niet anders!
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Schoolfeesten. Underaged drinkin' to the max.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit dus. Helemaal los op je schoolfeest in de aula, lampen met crepepapier eroverheen, rokje aan met nikes erondergoodlife
Deathlift or Die.![]()
Jij snapt me.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit dus. Helemaal los op je schoolfeest in de aula, lampen met crepepapier eroverheen, rokje aan met nikes erondergoodlife
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
![]()
![]()
Whehe, zo herkenbaar dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Schoolfeesten in de Melkweg.Kulaarrrrrrrrr.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Slechte herinneringen dit, telkens van die facepalm-momenten die naar boven komen drijven in mijn onderbewustzijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:30 schreef tliciouz het volgende:
Mijn eerste avondjes uit in de plaatselijke discotheek![]()
![]()
Ging jij weleens naar Alldance?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:30 schreef tliciouz het volgende:
Mijn eerste avondjes uit in de plaatselijke discotheekThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ging jij weleens naar Alldance?Waar zat dat?
Klopt, maar toch blijven dat mooie momentenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Slechte herinneringen dit, telkens van die facepalm-momenten die naar boven komen drijven in mijn onderbewustzijn.
Was telkens ergens anders, maar was toen zo'n maandelijks feestje voor 12 tot 16-jarigen ofzo. Vond dat echt tof altijdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoordWaar zat dat?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ja heel veel mooie momenten, maar toch altijd dat slechte dat het meeste wordt herinnertquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt, maar toch blijven dat mooie momenten![]()
![]()
Waarom heb ik daar nog nooit van gehoord dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was telkens ergens anders, maar was toen zo'n maandelijks feestje voor 12 tot 16-jarigen ofzo. Vond dat echt tof altijdIk ging altijd naar de Linde in Groesbeek
Daar had je van die blokken en daar stond ik dan met vriendinnen op te dansen als echte bitches en te schuren met jongens.
Haha, ja precies dat dus. Stiekem van te voren indrinken en hopen dat je niet gesnapt werd als je binnen wilde komenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar nog nooit van gehoord dan?Ik ging altijd naar de Linde in Groesbeek
Daar had je van die blokken en daar stond ik dan met vriendinnen op te dansen als echte bitches en te schuren met jongens.
quote:All dance komt niet meer ;S
want, ik ken de voorzitter ,
&
het mag niet meer !
omdat de kinderen onder de 16 al roken ensoo ! "
doeehj !There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: