quote:Lieverd ik beheer het forum op bonjovi.nl
Op zondag 21 juli 2002 22:14 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm... Wanneer? En waar heb jij die info vandaan?
quote:Waarom reageer je hier dan
Op zondag 21 juli 2002 22:16 schreef JAMsper het volgende:
Nee....* JAMsper is niet zo'n Bon Jovi fan..
quote:Owhja. Daar heb ik ook eens gepost
Op zondag 21 juli 2002 22:15 schreef Armageddon het volgende:Lieverd ik beheer het forum op bonjovi.nl
*heengaat*
quote:Dat zijn fabeltjes die de wereld in zijn geholpen door de gothic scene
Op zondag 21 juli 2002 22:18 schreef Zander het volgende:
Hee Arma, ik hoorde een gerucht dat Jon Bon Jovi zich tegenwoordig een gothic-look heeft aangemeten, compleet met zwarte nagellak. Die man gaat ook mee met z'n tijd...
quote:Dat gaan ze ook spelen onder andere
Op zondag 21 juli 2002 22:20 schreef Rood_schaap het volgende:
Hmmm als ze hun ouwe zooi gaan spelen zou het idd errug gaaf zijn!!
quote:Wacht nou maar gewoon af lieve calvobbes
Op zondag 21 juli 2002 22:20 schreef calvobbes het volgende:
Maar wanneer en waar dan? Ik kan niks vinden op dat forum....
quote:uhm.... tja... weetje...
Op zondag 21 juli 2002 22:22 schreef Armageddon het volgende:trust the Armageddon
quote:Pas als jij met de goede data en locatie komt ga ik die worshipsmileys gebruiken. Dit is nog te vaag
Op zondag 21 juli 2002 22:25 schreef Armageddon het volgende:
Bewaar dit topic maar goed en kick het omhoog als het zover is en dan verwacht ik een boel worship smiles
quote:Ik zeg je! jij als ultieme fok user/mod schopt dit topic omhoog als ie 3 dagen komt oke? afgesproken?
Op zondag 21 juli 2002 22:27 schreef calvobbes het volgende:[..]
Pas als jij met de goede data en locatie komt ga ik die worshipsmileys gebruiken. Dit is nog te vaag
en dan wil ik een hoop worship smiles
quote:En wat nou als die voor persbezoeken een dag eerder komt?
Op zondag 21 juli 2002 22:28 schreef Armageddon het volgende:Ik zeg je! jij als ultieme fok user/mod schopt dit topic omhoog als ie 3 dagen komt oke? afgesproken?
quote:Mwoah. Een voorspelling als deze levert maar 1 smiley op. Als je nou ook nog de data en locatie's zou noemen
Op zondag 21 juli 2002 22:28 schreef Armageddon het volgende:en dan wil ik een hoop worship smiles
quote:Dan wil ik nog 2 worshippies erbij
Op zondag 21 juli 2002 22:30 schreef calvobbes het volgende:[..]
En wat nou als die voor persbezoeken een dag eerder komt?
quote:Mooi
Op zondag 21 juli 2002 22:21 schreef Armageddon het volgende:[..]
Dat gaan ze ook spelen onder andere
quote:In het acteurtournament is hij ook niet doorgegaan naar de tweede ronde hoor.
Op zondag 21 juli 2002 22:20 schreef haaahaha het volgende:
wat is die jon trouwens een slecht acteur!!
Vergeeft u mij dat ik niet spontaan extatisch rondjes begin te rennen door mijn kamer.
Ik ben in '96 naar Landgraaf geweest, in '00 naar Oostende en in '01 naar Amsterdam
Dus ik wil nog wel een keertje
quote:Goed plan!
Op maandag 22 juli 2002 19:07 schreef Fannetje het volgende:
*afwacht*Ik ben in '96 naar Landgraaf geweest, in '00 naar Oostende en in '01 naar Amsterdam
Dus ik wil nog wel een keertje
rest de vraag: waar??????
Ach, ja later we eerst maar de single afwachten die volgende maand uitkomt
quote:2x Arena en 1x Gelredome volgens de berichten
Op maandag 22 juli 2002 20:40 schreef cptmarco het volgende:
*schrijft voor de zekerheid alvast in agenda: volgend jaar 3 dagen Bon Jovi in Nederland*rest de vraag: waar??????
Ach, ja later we eerst maar de single afwachten die volgende maand uitkomt
![]()
![]()
Normaal beginnen ze altijd met één, en pas als de verkoop daar goed van verloopt volgt een tweede (en eventueel derde).
Waarom staat het eigenlijk nog niet op BJ.nl Je zit ons toch niet lekker te maken voor niets hè?????
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 22-07-2002 20:48]
quote:Wacht maar af
Op maandag 22 juli 2002 20:48 schreef cptmarco het volgende:
3 concertenNormaal beginnen ze altijd met één, en als de verkoop daar goed van verloopt volgt een tweede (en eventueel derde).
Waarom staat het eigenlijk nog niet op BJ.nl
Je zit ons toch niet lekker te maken voor niets hè?????
quote:Ja helaas wel
Op maandag 22 juli 2002 20:54 schreef cptmarco het volgende:
Trouwens wat anders: ik heb me aangemeld voor het forum, maar moet je je daarna nog apart aanmelden voor de ledenlijst op bj.nl???
quote:Kwam dit toevallig tegen tijdens het zoeken. Wanneer zijn de andere 2 optredens??? Is er toch (tot nu toe) echt maar 1tje in Nederland!
Op zondag 21 juli 2002 22:25 schreef Armageddon het volgende:
Bewaar dit topic maar goed en kick het omhoog als het zover is en dan verwacht ik een boel worship smiles
quote:Ja!
Op woensdag 13 november 2002 15:58 schreef Catkin_ het volgende:[..]
Kwam dit toevallig tegen tijdens het zoeken. Wanneer zijn de andere 2 optredens??? Is er toch (tot nu toe) echt maar 1tje in Nederland!
Alle Bon Jovi concerten houden we in dat topic, deze gaat op slot, want er is nu een nuttiger topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |