abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_109381413
registreer om deze reclame te verbergen
Als HYS nu eens effe dit team regelt

Groenstege
Schotel

Bitje
Gordon
Mizerek
Schutte

Smid
Roozendaal
Van Rijswijk

Van Benthem 1
Van Benthem 2
Demelinne
Korthuis
Bruinsma
Postma
Natte
Easter
Verreijen
Ras
Brown
Heerema
Caig

Coach: Selivanov
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109381452
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=125670

Zou deze in beeld zijn in Nederland, hopelijk dat hij volgend seizoen weer in de eredivisie speelt, dan is hij in beeld.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109382849
quote:
1s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:27 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Die kale is op het matje geroepen in ieder geval dat ik weet.

Wat ook wel minder was, was dat de muntenautomaat gekraakt was en dus iedereen ineens stapels munten had. Toen hebben ze daar in die hoek de munten afgeschafd en kon je enkel contant betalen, klote voor diegen die wel betaald hadden voor de munten....

Maarja ik zie het wel positief in hoor de volgende wedstrijd tussen de supporters
correctie, de automaat is niet gekraakt. Maar bleef op een of andere manier hangen waardoor alle muntjes eruitliepen. Dit was niet iets wat bewust gebeurd is, dat de munten toen in de broekzakken zijn verdwenen uiteraard wel. Ik had van te voren ook al muntjes gekocht en beken eerlijk ik dat ik een paar gratis munten heb gehad. Aan andere bar kregen Geleen supporters ook geen drank/eten met muntjes. Hebben dus met een paar hagenezen paar biertjes gedronken, want zij kregen met onze munten uiteraard wel drank.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 19:31:52 #279
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_109438361
Zo, dalijk eens naar Glanerbrook. Ben benieuwd.
Flesje bier
pi_109439393
Succes Geleen *O*

Hoop dat jullie winnen vanavond zodat we in eigen huis kampioen gaan worden zondag :9
pi_109450203
5-2 voor Geleen *O*
De broertjes van Bentem allebij een match penalty.
pi_109452005
*O*
Kampioenschapstitel in eigen huis *O*
  Moderator zaterdag 24 maart 2012 @ 00:30:54 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109452075
afgeslacht!

wat is er met Imrik aan de hand eigenlijk?
niets tegen Fabian Schotel verder maar die heeft het hele seizoen op de bank gezeten???
dan snap ik dat zo'n finale wedstrijd wat zware kost is, zeker als de verdediging gaat lopen blunderen!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_109452389
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 00:30 schreef sp3c het volgende:
afgeslacht!

wat is er met Imrik aan de hand eigenlijk?
niets tegen Fabian Schotel verder maar die heeft het hele seizoen op de bank gezeten???
dan snap ik dat zo'n finale wedstrijd wat zware kost is, zeker als de verdediging gaat lopen blunderen!
Liesblessure, hij kon amper schaatsen.
Denk dat het einde seizoen voor hem is..
  Moderator zaterdag 24 maart 2012 @ 00:46:56 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109452496
crap!
pi_109452606
Schotel gaf met name in het begin wel veel rebounds weg.

Die jongen is toch wat onervaren voor dit podium, hoewel hij zijn plek in Oranje ongetwijfeld zal verdienen.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 01:17:40 #287
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_109453200
*O* Zondag de eerste kampioenstitel voor Ruijters Eaters Geleen *O*
Tics van je petten.
pi_109453238
Niet te vroeg juichen Nattermann. Eerst maar eens kijken of Imrich Petrik herstelt. Dat scheelt toch wel een slok op een borrel voor HYS.
  Moderator zaterdag 24 maart 2012 @ 01:22:09 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109453272
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 00:51 schreef Leatherface het volgende:
Schotel gaf met name in het begin wel veel rebounds weg.

Die jongen is toch wat onervaren voor dit podium, hoewel hij zijn plek in Oranje ongetwijfeld zal verdienen.
hij komt van Dordrecht toch?

als die nog steeds eredivisie ambities hebben (en niet direct voor de prijzen willen gaan) dan hebben die er iig een goede (relatief goedkope) eerste goalie met eredivisie ervaring aan denk ik
pi_109453507
Ik vind Schotel okay, maar niet van het niveau Meierdres. Hopelijk kan hij zich wel ontwikkelen tot een goede eredivisie-keeper.

En ja, Schotel is een Dordrechter. Maar hij keepte ook bij Zoetermeer. :)
  Moderator zaterdag 24 maart 2012 @ 01:39:40 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_109453553
nee maar ik hoop dat Dordrecht er niet instapt met de gedachte dat ze over de hele lijn zo goed zijn als Tilburg ;)

anders kan Schotel misschien iets vertellen over zijn ervaringen bij Zoetermeer ;)
pi_109453627
Ik schrijf nu Dordrechter, maar is het eigenlijk Dordrechter of Dordtenaar? Sorry, 't is laat. Aardige rit terug vanuit Geleen. :P
  zaterdag 24 maart 2012 @ 01:46:55 #293
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_109453632
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:19 schreef Leatherface het volgende:
Niet te vroeg juichen Nattermann. Eerst maar eens kijken of Imrich Petrik herstelt. Dat scheelt toch wel een slok op een borrel voor HYS.
Eerlijk gezegd hoop ik dat Petrik deze wedstrijden niet herstelt :@ zodat de Eaters deze eerste titel in ruim 40 jaar kunnen binnenslepen

Hopen kost niks.

Zondag naar Den Haag *O*
Tics van je petten.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 01:48:01 #294
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_109453639
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:46 schreef Leatherface het volgende:
Ik schrijf nu Dordrechter, maar is het eigenlijk Dordrechter of Dordtenaar? Sorry, 't is laat. Aardige rit terug vanuit Geleen. :P
PM Yvonne :7

Super sfeertje trouwens weer in ons Glanerbrook vanavond. Komt echt zelden voor dat je zo'n samenhang meekrijgt tussen de supporters. Dit is waarom ijshockey zo'n mooie sport is.
Tics van je petten.
pi_109453652
Ik merkte inderdaad amper iets van vijandigheid. Ik zag volop Geleen-fans en Hagenezen gezellig samen ouwehoeren.
pi_109453673
Ik snap wel dat je hoopt dat Petrik zondag niet keept, omdat het je kansen vergroot. :)

De druk wordt dan wel heel groot op de schouders van Schotel. Bij een eventueel falen zal ie het zichzelf misschien kwalijk nemen. Alhoewel je niet meer van zo'n jonge keeper kunt vragen dan hetgeen wat hij kan.
pi_109453763
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 01:46 schreef nattermann het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd hoop ik dat Petrik deze wedstrijden niet herstelt :@ zodat de Eaters deze eerste titel in ruim 40 jaar kunnen binnenslepen

Hopen kost niks.

Zondag naar Den Haag *O*
Eerste titel :')

Heinonen die Korthuis een kusje kwam geven op de middenstip is dat geen penalty?

Jammer dat Ramoul en Korthuis niet los mochten, dat wilden ze beide sws. Gewoon 5 minuten en dan een rematch

Ik kon helaas de laatste gevechten nauwelijks zien(andere hoek) hopelijk komt het op internet, kan ik het toch nog een beetje volgen

16:18: PEN HYS The Hague: 20: Matt KORTHUIS 2 min Interference
16:18: PEN HYS The Hague: 20: Matt KORTHUIS 2 min Roughing
16:18: PEN Ruijters Eaters Geleen: 91: Akim RAMOUL 2 min Roughing

Bizar dat Den Haag hier een penalty tegen kreeg, Korthuis reed 'per ongeluk' door op Heinonen, Ramoul gaat achter hem aan en begint op hem in te slaan, lijkt me dat het minimaal een dubbele minor moet zijn voor Ramoul.

Verder mogen ze van mij de keepers vogelvrij maken buiten hun crease, TJ kreeg ook een onterechte interference tegen buiten de crease
pi_109453772
Goalie mag toch niet de crease verlaten zonder penalty te krijgen? Ik verbaasde me ook over Heinonen dat ie geen straf voor goalie leaving the crease during an altercation kreeg.

Edit - of is dat alleen in de NHL?
pi_109453782
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 02:05 schreef Leatherface het volgende:
Goalie mag toch niet de crease verlaten. Ik verbaasde me ook over Heinonen.
In de NHL krijg je een minor.

Mooi hoe Eimers zijn spelers in de bank hield terwijl Den Haag al op het ijs was.

Ramoul(denk ik) jumpte ook van de bank om mee te gaan vechten, in de NHL is dat 10 wedstrtijden
pi_109453786
Die laatste vechtpartijen met de gebroeders Van Bentem heb ik niet meer gezien. Ik ging net voor tijd de hal uit. :@
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')