Die kans is nihil. Je bent gedurende je cyclus slechts een paar dagen vruchtbaar. Daarbij moet er toch echt wel penetratie hebben plaatsgevonden wil je zwanger raken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef Lieke90 het volgende:
De kans is ook erg klein, maar die is er wel. Wat is een andere verklaring? Kan ik een test gewoon bij de apotheek halen, kan ik daar zo binnenlopen en er eentje kopen?
idd, maarja ieder meisje heeft dit wel eens gedacht: beste Fancy, in mijn tijd, ik heb gezoend ,ben ik nu zwanger?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
lieke90, ben je 1990? Dan is het wel hééééél sneu dat je dit vraagt. Zwanger worden kan alleen als z'n piemol in je is geweest, verder niet. PUNT UIT. Je word wel ongesteld, iedere meid is weleens over tijd![]()
Nee ik ben goed voorgelicht gelukkig, TS helaas nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:24 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
idd, maarja ieder meisje heeft dit wel eens gedacht: beste Fancy, in mijn tijd, ik heb gezoend ,ben ik nu zwanger?
of ze wordt gewoon slim en haalt de pil als je seksueel actief bent..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik ben goed voorgelicht gelukkig, TS helaas niet
Protipquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:26 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
of ze wordt gewoon slim en haalt de pil als je seksueel actief bent..
Kan al gebeuren als ze hem trekt, het zaad opvangt en de buit vervolgens zelf binnenbrengtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
lieke90, ben je 1990? Dan is het wel hééééél sneu dat je dit vraagt. Zwanger worden kan alleen als z'n piemol in je is geweest, verder niet. PUNT UIT. Je word wel ongesteld, iedere meid is weleens over tijd![]()
leuke nick!!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:27 schreef Zonnnestraaaltje het volgende:
Zonder prenetatie kan je inderdaad niet zwanger zijn. Als je tóch twijfelt, hou ik je niet tegen een test te halen. Vanwege je stress zal je wel wat overtijd zijn. Geen zorgen dus.
Én voor de toekomst toch maar even de pil regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |