quote:Onbegrijpelijk blijft het dat de wortel in kwestie niet is gevraagd maar dat deze gewoon geconfronteerd wordt met het gelhoofd van Dinant. Alsof en wortel geen hogere levensdoelen nastreeft. Alsof een wortel geen wil heeft, alsof alleen de wortel Dinant zou kunnen stoppen en het festival van een middenmoter zou kunnen verlossen.
Op zondag 21 juli 2002 22:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
een wortel... auw dat doet pijn!maar Kane is inderdaad niet zo goede band... die gelukkig ook wortelgooiend publiek trekt!
Is Dinant al gevraagd voor de baan van MTV-presentator?
[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 07-02-2003 10:21]
quote:Misschien voor een programma waar ze toch vanaf willen.
Op vrijdag 7 februari 2003 10:16 schreef hoppe het volgende:
Is Dinant al gevraagd voor de baan van MTV-presentator?
http://www.geocities.com/cyber_kane2002/nieuwe_revu.htm
Mooiste citaat: "Dinand ontpopt zich meer en meer als een kruising tussen Clarence Seedorf (vanwege het misverstand dat je 'respect' kunt opeisen) en een willekeurige LPF'er, omdat 'de media' het altijd hebben gedaan."
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 08-02-2003 15:16]
quote:Van de site: "Ikzelf vind het 'portret' erg negatief over Kane, en in het bijzonder Dinand......iets meer respect had wel gemogen."
Op zaterdag 8 februari 2003 15:08 schreef Zander het volgende:
gelukkig staat het hele verhaal ook online voor de liefhebbers:
quote:
:Enkel liedje Kane is nog wel te pruimen" (VK do 01/11)Wie oud genoeg is om de beginjaren van Pearl Jam te hebben meegemaakt, kan het verschil tussen echt en nep wel vaststellen. Wie daarvoor niet oud genoeg is, heeft nog altijd de keuze uit tientallen betere grunge-nageboorten dan de Haagse pseudo-alternativo's Kane. Op het tweede album So Glad You Made It is de koers opzichtig gewijzigd en kun je de naam Pearl Jam vervangen door U2. Zanger Dinand Woesthoff heeft de techniek van de ene grote rockzanger (Eddie Vedder) ingewisseld voor die van de ander (Bono), maar blijft even hinderlijk: als hij gevoelig wil fluisteren, vervalt hij tot een amechtig gestamel. Als hij aanzwelt, lijkt hij wel René Froger. ()
Een enkel nummer valt nog wel te pruimen, maar als het zogenaamd gevoelig wordt, haakt iedereen met een beetje smaak af. "Let It Be" (geen beatles-cover) en "Mother" zijn nog erger dan de titels doen vrezen. In "What If" volgt een pretentieuze geluidscollage. Het is wel zeker dat "So Glad You Made It" een succes wordt en het is ook wel zeker dat pleitbezorgers de verkoopcijfers als het gelijk van Kane zullen opvoeren. Dat is zowel een waarheid als een koe als een drogreden, die gemakkelijk voorbij gaat aan het feit dat dit soort rockgroepjes de popmuziek verzieken.
Vooralsnog is hij de zanger van een van de beste bands van Nederland op dit moment, hoe je het ook wendt of keert.
Let It Be afkraken, dan moet je wel heel erg een hekel hebben aan Kane.
Als je dat nummer meer dan eens hebt beluisterd, wat door de beste recensent niet gedaan is,
praat je wel anders.
Nieuwe Revu
quote:Psies, Let It Be is een heel mooi nummer
Op zaterdag 8 februari 2003 18:50 schreef Zapper het volgende:
Die recensie is vast van Nieuwe Revu...Let It Be afkraken, dan moet je wel heel erg een hekel hebben aan Kane.
Als je dat nummer meer dan eens hebt beluisterd, wat door de beste recensent niet gedaan is,
praat je wel anders.Nieuwe Revu
quote:Zit Dinand bij De Dijk?
Op zaterdag 8 februari 2003 18:48 schreef Muurbloempje het volgende:
Vooralsnog is hij de zanger van een van de beste bands van Nederland op dit moment
En 'Let it be', ach.. best een aardig wijsje, maar wat een fantasieloze titel voor een nummer. Wist Dinand niet dat een ander bandje die al gebruikt had?
Maar vooruit, dit was de cd-review uit de Revu:
quote:
Kane - So glad you made it
Toneelstuk van de weekWas het debuut vooral een snoeverig stuk Haagse blufrock,
op So Glad You Made It verwart Kane passie nog intenser met pathetiek.
De breed uitwaaierende gitaren en brute drums, onstuitbaar op weg
naar de climax, krijgen dit keer hulp van spacy toetsen en kamerbrede strijkers.
Kane houdt namelijk niet van intiem, wel van het Grote Gebaar.
Daarom vertrouwt Dinand Woesthoff niet gewoon op zijn gouden strot,
maar perst hij onnodig veel valse lucht tussen zijn teksten.
Die opnieuw bol staan van beproefd rocklingo: veel Come On´s,
ingeslikte trots en verscheurde harten dus. Het zijn liedjes volgens platgetreden paden, keurig volgens de regels en met vakmanschap gespeeld.
Maar daar ligt het allemaal niet aan. Mijn grootste bezwaar: Ik geloof het niet.
Kane ís geen rockband, Kane spéélt er één.
Maar wie liever strijdkreten hoort dan liedjes en wie maling heeft aan het
verschil tussen bravoure en talent, die balt de vuisten en schraapt de keel.
Come onnaaaah!Guuz Hoogaerts
quote:Laat me dan lekker POP muziek gaan recenseren... Vul die kots-smiley toch maar in ja.
Op zaterdag 8 februari 2003 18:52 schreef Zander het volgende:
Nee, Menno Pot is de poprecensent van de Volkskrant. (zal ik de kots-smileys alvast voor je invullen?)
quote:Grapjas ...
Op zaterdag 8 februari 2003 18:51 schreef SunChaser het volgende:[..]
Zit Dinand bij De Dijk?
Wist ik helemaal niet
Ik ben zelf fan van Van Dik Hout en niet van Kane maar volgens de media is dat wel zo... word hier zo moe van he
quote:Heb jij een Kane-knipselmap, Zander?
Op zaterdag 8 februari 2003 18:52 schreef Zander het volgende:
Maar vooruit, dit was de cd-review uit de Revu:
quote:Helemaal waar
Maar daar ligt het allemaal niet aan. Mijn grootste bezwaar: Ik geloof het niet.
Kane ís geen rockband, Kane spéélt er één.
En dat gehijg Ze kunnen hem beter eerst naar een logopodist sturen.en dan uitelkaar gaan
quote:mainstage
Op zaterdag 8 februari 2003 23:07 schreef Rulin het volgende:
en nu een gevoelig liedje..Amsterdaaam laat je horraaa
quote:Back-stage waar een stuk of 3 tussen de benen druipende groepies voor hem klaarstaan om hem weer eens met een voorbind-dildo te verwennen.
Op zaterdag 8 februari 2003 23:12 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
mainstage
quote:Ach ja... als hij dat nou lekker vind....
Op maandag 10 februari 2003 05:50 schreef Vampier het volgende:[..]
Back-stage waar een stuk of 3 tussen de benen druipende groepies voor hem klaarstaan om hem weer eens met een voorbind-dildo te verwennen.
quote:Rot op nep-yank
Op maandag 10 februari 2003 06:20 schreef vicz het volgende:[..]
Ach ja... als hij dat nou lekker vind....
Spreek jij nou uit ervaring Vampier?
quote:Is het je wel eens opgevallen dat die foto's met dat shirt allemaal uit dezelfde fotosessie zijn? Duh!
Op donderdag 6 februari 2003 13:07 schreef burku003 het volgende:
Is iemand al eens opgevallen dat hij echt bijna altijd..maar dan ook echt bijna altijd dat Reykjavik shirtje aan heeft ?
Ik word zo moe van die eeuwige anti-Kane discussies. Gelukkig zijn er duizenden mensen die daar anders over denken, anders hadden ze niet 2 keer Ahoy volgekregen. En geloof me, daar stonden echt niet alleen kwijlende 16-jarige meisjes.... opvallend veel mannen zelfs.
Dinand bestaat niet. Al die aandacht die jullie hem geven... Het bureau dat Dinand heeft verzonnen ligt dubbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |