Qua image zijn ze ook al niet 'blessed' met die arrogante smoel van Dinand en die verschrikkelijk stem.
Mijn advies: Dump die Dinand, trek een zanger aan die niet op een kruising tussen Eddie Vedder, Gerard Joling en Elvis Presley wil lijken en huur John Ewbank in...
Misschien dat het dan goed wordt
quote:ik hoop dat je dan ook iets hebt tegen buitenlandse bandjes die zo gemarket worden....
Op donderdag 01 augustus 2002 19:09 schreef ChOas het volgende:
Kane zal ik NOOIT met U2 kunnen vergelijken, omdat ze niet eens de kwaliteit hebben om in de schaduw van U2 te staan.
Sorry, ik meen dit heel serieus, Ik heb niets tegen Nederlandse bands, ik heb WEL wat tegen Nederlandse bands die zo gemarket worden (massahysterie) dat ze zelf alles gaan geloven...
(dan moet je iets tegen bijna iedere engelse band hebben, want over gemarket worden gesproken, lees eens de NME. Iedere week weer het nieuwe engelse wonder, de redding van de popmuziek, etc.)
quote:Het viel me ookal op dat iedereen dezelfde mening had, op audio video & hifi fora van GOT kwam ik dit verschijnsel ook vaak tegen
Weet je wat het probleem is met de gemiddelde Nederlander? Dat ze zo mee lopen te praten met de rest.
Ik hoorde ook weinig mensen over het eerste album van kane. Vroeger hoorde ik genoeg positieve reacties erop. Het nieuwe album bevalt me niet echt en vind ik gewoon te softy. Ik vind het minder rocken.
quote:Dan krijg je een heavy versie van Gordon / Borsato..
Op vrijdag 02 augustus 2002 10:24 schreef Tranceptor het volgende:
...en huur John Ewbank in...Misschien dat het dan goed wordt
quote:Nou nou. zo heavy is Kane niet.
Op vrijdag 02 augustus 2002 13:39 schreef Antikal het volgende:[..]
Dan krijg je een heavy versie van Gordon / Borsato..
quote:Schijten!
Op vrijdag 02 augustus 2002 16:30 schreef Apfel het volgende:
[afbeelding]PERSEEEEEEEEEEENN!!!
quote:dat komt gewoon omdat U2 zulke goede nrs maakt
Op zondag 21 juli 2002 22:03 schreef Roscoo het volgende:
Als Kane "Kane" speelt is er weinig aan maar als ze U2 nadoen krijg ik kippenvel. Misscjien stom maar het is echt zo. Daar kan ik ook niks aan doen. Kijk maar eens naar de dvd "With ot without you" werelds.
En Dinand heeft een rotsmoel en er komt alleen gejank uit. BAH BAH BAH! En dat ze U2 coveren is al helemaal erg, U2 is veeeeeeeeeeeeeeeeel beter!
Zo dat moest er ff uit, sorry voor de fans :y)
quote:Welkom op Fok!
Op vrijdag 02 augustus 2002 21:13 schreef Zon27 het volgende:
Onvolwassen!
quote:En jij komt zeker van GOT (ik ook), zeker nooit in de "huiskamer" geweest. Doe dat eens en denk dan nog es over wat je zegt.
Ik heb het alweer gehad met dit forum! Onvolwassen!
Laag niveau in dit topic is laag niveau van het hele forum? Hoezo generaliseren.
quote:Hee, als je een topic opent met een titel als deze, dan zoek je het ook een beetje zelf op. En dan moet je dus niet gaan zitten janken als er niet alleen maar bejaarden posten.
Ik heb het alweer gehad met dit forum! Onvolwassen!
quote:Ah das duidelijk
Op dinsdag 5 november 2002 17:58 schreef Cybart het volgende:
ik stem voor KiKKane is Kut
quote:eh.... topicKiK?
Op dinsdag 5 november 2002 17:58 schreef Cybart het volgende:
ik stem voor KiKKane is Kut
we werden gewoon door seborik gewaarschuwd dat we niks slachts meer over Kane mogen zeggen behalve hier...
vindt ik belachelijk
quote:Het gaat om de manier waarop en ik vind het belachelijk dat jij denkt te bepalen dat er hier geen fatsoenlijke Kane-topics geopend mogen worden.
Op dinsdag 5 november 2002 22:32 schreef Cybart het volgende:
we werden gewoon door seborik gewaarschuwd dat we niks slachts meer over Kane mogen zeggen behalve hier...vindt ik belachelijk
het kwam er toen straks op neer dat meer mensen zeiden dat ze kane niks vonden dan wel
en daar werd zo'n newbie pissed over...
en dat mocht van jou niet? dat negatieve
(no flame inteded hoor tegenover jou, maar ik vroeg het me gewoon af)
stel ik open een Vengaboys topic (lol) en iedereen zegt dat het ruk is, maak jij hem dan ook leeg en zet je er dan neer dat er alleen goed gereageerd mag worden?
Desnoods laat je een topic links liggen, maar iets gelijk al te degraderen tot een afzeiktopic en het topic verder verpesten met nutteloze opmerkingen, gaat mij tever.
Dat over dat reageren heb je dan verkeerd begrepen, maar dit soort reacties hoef ik in muziek niet te zien.
quote:Je kan hier over alles praten wat muziek betreft, maar heb dan ook een beetje respect voor elkaar en reageer op een normale manier en hou er rekening mee dat sommige mensen wel over een band willen praten die zij wel goed vinden.
Op dinsdag 5 november 2002 15:50 schreef Cybart het volgende:
kijk je kan kiezen
(ja ik ben heel erg gul vandaag)of je kan gewoon dat hele kane sucks geval over je heen laten komen
of je er gewoon over heen zetten dat het nooit zal lukken een serieus kane topic hier aan te maken
bij deze voor die opmerking dan ook sorry dan,
maar ik was gewoon weer iets te enthousiast.
vond het opzich gewoon vreemd dat een heel topic geleegd werd.
en ik denk dat niet alleen mijn mening de doorslag gaf om het topic aan te passen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |