abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 juli 2002 @ 01:52:51 #101
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_5174682
Kane:

Wat een eentonige saaie slechte kut herrie. Luister nog liever naar een stoorzender.

zondag 28 juli 2002 @ 02:20:17 #102
17907 Pietjuh
Namaste!
pi_5174849
quote:
Op zondag 28 juli 2002 01:52 schreef Hiawatha het volgende:
Kane:

Wat een eentonige saaie slechte kut herrie. Luister nog liever naar een stoorzender.

Nou dat nog net niet
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  zondag 28 juli 2002 @ 11:35:19 #103
12347 dadinanduZ
Boyakasha!
pi_5176481
Naam is verkeerd gespeld in topic-titel

* dadinanduZ deelt de prachtige voornaam

Ali G: "Me got a A+ poonani, but failed me exams!" [br] [url=http://www.giesing.nl] giesing.nl online at last [/url]
  zondag 28 juli 2002 @ 11:42:32 #104
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5176504
quote:
Op zondag 28 juli 2002 11:35 schreef dadinanduZ het volgende:
Naam is verkeerd gespeld in topic-titel

* dadinanduZ deelt de prachtige voornaam

Nehee! Het is d1n4ndu2Z!
pi_5176531
Hmmm die gast probeert gewoon op de leadzanger van creed te lijken ofzo. Het probleem is gewoon dat hij de stem er niet voor heeft dus maakt hij maar een schijtgeluid.

En persen maar...NGHhhh ..aaah..

zondag 28 juli 2002 @ 11:57:07 #106
12347 dadinanduZ
Boyakasha!
pi_5176579
quote:
Op zondag 28 juli 2002 11:42 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Nehee! Het is d1n4ndu2Z!

//edit
Hint was begrepen, naam nu wel goed gespeld

[Dit bericht is gewijzigd door dadinanduZ op 28-07-2002 12:05]

Ali G: "Me got a A+ poonani, but failed me exams!" [br] [url=http://www.giesing.nl] giesing.nl online at last [/url]
  zondag 28 juli 2002 @ 11:58:14 #107
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_5176583
quote:
Op zondag 28 juli 2002 11:48 schreef xman het volgende:
Hmmm die gast probeert gewoon op de leadzanger van creed te lijken ofzo. Het probleem is gewoon dat hij de stem er niet voor heeft dus maakt hij maar een schijtgeluid.

En persen maar...NGHhhh ..aaah..

EINDELIJK; de tweede die het doorheeft!
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zondag 28 juli 2002 @ 12:02:35 #108
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5176600
quote:
Op zondag 28 juli 2002 11:58 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Hoewel ik op het 1e album toch echt een paar goede rocknummers vond staan. Maar het 2e is gewoon te softy en ik houdt totaal niet van u2.
  zondag 28 juli 2002 @ 12:05:49 #109
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_5176630
quote:
Op zondag 28 juli 2002 12:02 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Hoewel ik op het 1e album toch echt een paar goede rocknummers vond staan. Maar het 2e is gewoon te softy en ik houdt totaal niet van u2.

Het eerste album was niet verkeerd.
Maar ik hoorde van de week opeens een nummer van Creed, en toen wist ik waar die Dinand me zo aan deed denken (afgezien van een dorpsidioot).
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zondag 28 juli 2002 @ 12:41:15 #110
521 ruby
Hell yeah!
pi_5176911
quote:
Op zondag 28 juli 2002 11:58 schreef SportsIllustrated het volgende:
De tweede? Volgens mij is vrijwel iedereen die in dit topic gesproken heeft er mee eens!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 28 juli 2002 @ 12:51:20 #111
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_5176999
quote:
Op zondag 28 juli 2002 12:41 schreef ruby het volgende:

[..]

De tweede? Volgens mij is vrijwel iedereen die in dit topic gesproken heeft er mee eens!

Ik bedoelde de 'gelijkenis' met Creed.
En ik was bij uitstek in een hoogmoedige bui .
  zondag 28 juli 2002 @ 16:59:00 #112
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5178668
quote:
Op zondag 28 juli 2002 12:51 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Ik bedoelde de 'gelijkenis' met Creed.
En ik was bij uitstek in een hoogmoedige bui .

Zo'n "stoer/ wangen samengetrokken" grunge accent. BLEH
  zondag 28 juli 2002 @ 17:39:57 #113
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_5178875
quote:
Op zondag 28 juli 2002 16:59 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Vergeet de 'gevoelige macho-blik' niet, die maakt het pas echt af.
  zondag 28 juli 2002 @ 17:45:17 #114
521 ruby
Hell yeah!
pi_5178904
quote:
Op zondag 28 juli 2002 17:39 schreef SportsIllustrated het volgende:
Vergeet de 'gevoelige macho-blik' niet, die maakt het pas echt af.
Oh je bedoelt die blik van alsof het er op lijkt dat er op dat moment een bolus uit z'n hol glijdt? Erg macho inderdaad ja.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Moderator zondag 28 juli 2002 @ 17:57:44 #115
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5178975
quote:
Op zondag 28 juli 2002 16:59 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Als je met zo'n Seattle-accentje zingt terwijl je er niet vandaan komt, dan ben je per definitie al een poser.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 28 juli 2002 @ 17:59:32 #116
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_5178991
quote:
Op zondag 28 juli 2002 17:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Als je met zo'n Seattle-accentje zingt terwijl je er niet vandaan komt, dan ben je per definitie al een poser.

Wat is precies een Seattle-accent?
Ik kan alleen het New Yorkse accent onderscheiden.
  Moderator maandag 29 juli 2002 @ 14:57:35 #117
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5189751
quote:
Op zondag 28 juli 2002 17:59 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Wat is precies een Seattle-accent?
Ik kan alleen het New Yorkse accent onderscheiden.

Heb es effe nagedacht, maar weet echt niet hoe dat duidelijk te maken valt. Dus laten we het maar gewoon bij de stelling houden dat die Dinand een janksmoel is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_5189795
quote:
Op maandag 29 juli 2002 14:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Heb es effe nagedacht, maar weet echt niet hoe dat duidelijk te maken valt. Dus laten we het maar gewoon bij de stelling houden dat die Dinand een janksmoel is.

Aardappelstem bedoel je.
pi_5232146
Weet je wat het probleem is met de gemiddelde Nederlander? Dat ze zo mee lopen te praten met de rest. Tis heel modern om Kane af te zeiken en iedereen komt gelijk met hetzelfde scenario op de proppen. Ze hebben amper nog iets van ze gehoord en weten allemaal al te beweren dat Kane een Pearl Jam of U2 kloon is. Hun singel so glad you made it zou op een nummer van u2 lijken nou niet dus..... ik vind dat twee totaal verschillende nummers. Mensen praten gewoon mee met de rest om maar geen mietje genoemd te worden. Kinderachtig!

Op Bospop dat vond ik juist heel goed! Gewoon het optreden stil leggen en een voorstel doen naar het publiek: verder gooien en kane stopt of respect en kane speelt verder! Kane kon de set afmaken. Je hoeft echt niet allemaal iets goed te vinden maar heb wel respect voor een bandje die daar zijn ding staat te doen voor mensen die dat wel graag willen zien/horen.

Dinand is overigens helemaal geen arrogante gozer maar heeft gewoon een uitgesproken eigen mening! Zouden meer mensen moeten hebben... hij praat niet mee met de meute maar zegt wat hij denkt en wat hij wil. Goud eerlijk en een prima vent.

Sommige mensen mogen trouwens weleens wat aan hun taalgebruik doen hier!

donderdag 1 augustus 2002 @ 19:09:18 #120
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_5232312
quote:
Op donderdag 01 augustus 2002 18:52 schreef Zon27 het volgende:
Weet je wat het probleem is met de gemiddelde Nederlander? Dat ze zo mee lopen te praten met de rest. Tis heel modern om Kane af te zeiken en iedereen komt gelijk met hetzelfde scenario op de proppen. Ze hebben amper nog iets van ze gehoord en weten allemaal al te beweren dat Kane een Pearl Jam of U2 kloon is. Hun singel so glad you made it zou op een nummer van u2 lijken nou niet dus..... ik vind dat twee totaal verschillende nummers. Mensen praten gewoon mee met de rest om maar geen mietje genoemd te worden. Kinderachtig!

Op Bospop dat vond ik juist heel goed! Gewoon het optreden stil leggen en een voorstel doen naar het publiek: verder gooien en kane stopt of respect en kane speelt verder! Kane kon de set afmaken. Je hoeft echt niet allemaal iets goed te vinden maar heb wel respect voor een bandje die daar zijn ding staat te doen voor mensen die dat wel graag willen zien/horen.

Dinand is overigens helemaal geen arrogante gozer maar heeft gewoon een uitgesproken eigen mening! Zouden meer mensen moeten hebben... hij praat niet mee met de meute maar zegt wat hij denkt en wat hij wil. Goud eerlijk en een prima vent.

Goh.. ergens lok je iets in me uit, dus zal ik ook maar een verhaaltje terug schrijven... Ik heb Kane een keer of 4 'live' gezien (ik 'moest', don`t hold it against me)... en sorry, Maar 'onze held' Dinand heeft een ego waar je met gemak een Harley tegenaan kan parkeren... Takke, wat een eigendunk...

Kane zal ik NOOIT met U2 kunnen vergelijken, omdat ze niet eens de kwaliteit hebben om in de schaduw van U2 te staan.
Sorry, ik meen dit heel serieus, Ik heb niets tegen Nederlandse bands, ik heb WEL wat tegen Nederlandse bands die zo gemarket worden (massahysterie) dat ze zelf alles gaan geloven...

Echt, Kane was misschien leuk geweest als een cover-bandje (beetje Pearl-jam, beetje eigen werk) ... maar verder niet.

Nee, het is niet allemaal hun schuld, ja het is ook de schuld van de platen industrie (zie Anouk) (En ik wil niet eens denken aan het duet van die 2).

Kortom... bands die muziek maken, zullen altijd mensen in het publiek hebben die tegen ze zijn... bands die muziek VOOR de muziek maken zullen:

• Die mensen negeren
  • Luisteren WAAROM ze dat zeggen, en er lering uit trekken.
  • Kane behoort tot klasse 3: "Jullie moeten blij zijn dat we hier spelen voor jullie, klap voor ons, buig voor ons"

nou.. dat was het wel...

en p.s.: Ik maak godverdomme zelf wel uit wat ik met mijn taalgebruik doe!

p.p.s.: Ik lees net dat je in dezelfde plaats woont als ik, Cool

p.p.p.s.: Alles hierboven genoemd is mijn eigen mening, (behalve dan dat we in dezelfde plaats wonen, da`s een feit )

[Dit bericht is gewijzigd door ChOas op 01-08-2002 19:31]

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
    pi_5233316
    Ik heb ze een keertje of 40 gezien, geheel vrijwillig! Iedereen mag denken wat ie wil alleen mis ik bij een hoop mensen het respect zeg maar, dat wil overigens niet zeggen dat ik het nu over jou heb hoor

Kijk als iemand Kane kut vindt, dan moet hij dat lekker vinden alleen irriteer ik mij er echt mateloos aan dat mensen dat zo vaak moeten herhalen en ik dat overal moet lezen/horen waar ik kom. Er zijn namelijk ook mensen die Kane wel tof vinden en deze band wel kunnen waarderen. En nee ik loop niet mee met de massa ik vind namelijk leuk wat ik leuk vind en laat me dat zeker niet opdringen! (dat zijn namelijk ook van die dingen die mensen dan zeggen!)

Hey en hoe kan jij mijn woonplaats zien want die heb ik helemaal niet ingevuld in mijn profiel

pi_5233361
    Oh ha ha ik zie het al ja ik heb eens op een topic van jou gereageerd toen je vroeg of hier nog wel iemand woont. Ja wij dus ha ha
      vrijdag 2 augustus 2002 @ 08:41:31 #123
    11777 Grote-Smoeldriaan
    Als je wint, heb je vrienden
    pi_5238612
    quote:
    Weet je wat het probleem is met de gemiddelde Nederlander?
    Nee, maar dat ga jij me vast vertellen?
    quote:
    Dat ze zo mee lopen te praten met de rest. Tis heel modern om Kane af te zeiken en iedereen komt gelijk met hetzelfde scenario op de proppen. Ze hebben amper nog iets van ze gehoord en weten allemaal al te beweren dat Kane een Pearl Jam of U2 kloon is. Hun singel so glad you made it zou op een nummer van u2 lijken nou niet dus..... ik vind dat twee totaal verschillende nummers.
    Dat image hebben ze geheel aan zichzelf te danken. Als Dinand zich dan zonodig met Bono wil vergelijken moet ie dat doen maar in de verste verste komt ie nog niet in de buurt ook al vindt hij zelf van wel. Het dan ook nog opvallend gebruiken van U2 tunes in diverse nummers, nou dan heb ik het gehad.
    quote:
    Mensen praten gewoon mee met de rest om maar geen mietje genoemd te worden. Kinderachtig!
    Inderdaad, al die Kane fans
    quote:
    Ik heb best respect voor een artiest maar dat respect gaat snel over als zo'n artiest zichzelf zo geweldig vindt als vriend Dinand.
    quote:
    Misschien die roze bril een keer afzetten!
    quote:
    Verbeter de wereld begin bij jezelf.
    quote:
    Je hoeft echt niet allemaal iets goed te vinden maar heb wel respect voor een bandje die daar zijn ding staat te doen voor mensen die dat wel graag willen zien/horen.
    Hard, gemeen en snel
      vrijdag 2 augustus 2002 @ 08:48:41 #124
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_5238651
    quote:
    Op donderdag 01 augustus 2002 20:33 schreef Zon27 het volgende:
    Oh ha ha ik zie het al ja ik heb eens op een topic van jou gereageerd toen je vroeg of hier nog wel iemand woont. Ja wij dus ha ha
    Yup ... Zo kom je elkaar nog eens tegen in topics
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      vrijdag 2 augustus 2002 @ 09:52:04 #125
    557 ManTra
    Houten lijf..
    pi_5239059
    Fanboy/girl Flamewars... BRING IT ON!
    .. met groen haar?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')