abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juli 2002 @ 21:36:12 #76
521 ruby
Hell yeah!
pi_5150811
quote:
Op maandag 22 juli 2002 15:17 schreef Lucille het volgende:
Laats zag ik dus een of ander wijf, iets anders kan ik het niet noemen, op TV (bij Irene en Carlo ) die imago's bedenkt voor BNners. Dinand was dus iemand die deels door haar bedacht was.
Wat sneu als je imago bedacht is.

Verder vind ik dat als Dinand z'n smoel opentrekt hij de indruk wekt alsof ie enorm moet schijten. Hij overdrijft zo die gast.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 25 juli 2002 @ 22:10:50 #77
22964 whizzkamp
uw rode duivel
pi_5151370
Dinand bang van een worteltje, tsssssss. En op Ruby's poetische omschrijving terug te komen... Hij heeft inderdaad een samengeknepenbillen-geluid. Het lijkt soms zelfs alsof ie moet huilen omdat ie zo nodig moet
een vergissing is meesterlijk
  vrijdag 26 juli 2002 @ 10:11:52 #78
6317 Antikal
God is een ramptourist
pi_5155550
Ik heb Kane voor hun doorbraak eens zien spelen op de uitmarkt. Toen *werkte* die band nog op het podium. wat ik er nu nog wel eens van zie (voornamelijk op TV) kan mij ook weinig boeien. Het is inderdaad nogal een kreunertje geworden. Jammer, want volgens mij zit er best wat meer in die band.
"That's what Britney Spears said before he died.."
pi_5155765
Kane... Ik vind er weinig aan. Laten ze die zanger eerst eens logopedie geven... Of misschien dat dat al een verloren zaak is.

Vroeger, toen was het nog leuk... Toen Dinand om de paar minuten struikelde over de snoeren en voluit op zijn bek ging. Ja, dat was mooi.

Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
  vrijdag 26 juli 2002 @ 12:54:28 #80
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5157106
quote:
En je gaat als artiest toch niet zeiken om een stukkie fruit??? Als iemand een stuk wortel op et podium gooit raap em dan op en vreet em weg ofzo
Haha, dat zou wel stoer zijn
  Moderator vrijdag 26 juli 2002 @ 13:07:08 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5157245
Fijn om te lezen dat Kane niet overal in goede aarde valt. Ik dacht af en toe dat werkelijk iedereen die band OK vindt, maar dit topic stelt me gerust. Want die zanger is natuurlijk de meest vreselijke wannabe die er is. Die nep-stem van 'm, met die zogenaamd ingehouden emoties die elk moment kunnen losbreken. Gadver, wat een maniertjes.

En dan wordt meneer nog kwaad ook als z'n manier van zingen wordt vergeleken met Eddie Vedder. Hij zou een proces wegens plagiaat aan zijn reet moeten krijgen.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 26 juli 2002 @ 13:28:36 #82
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_5157483
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 13:07 schreef Gert het volgende:
Fijn om te lezen dat Kane niet overal in goede aarde valt. Ik dacht af en toe dat werkelijk iedereen die band OK vindt, maar dit topic stelt me gerust. Want die zanger is natuurlijk de meest vreselijke wannabe die er is. Die nep-stem van 'm, met die zogenaamd ingehouden emoties die elk moment kunnen losbreken. Gadver, wat een maniertjes.

En dan wordt meneer nog kwaad ook als z'n manier van zingen wordt vergeleken met Eddie Vedder. Hij zou een proces wegens plagiaat aan zijn reet moeten krijgen.

Nee MIJNheer wil graag vergeleken worden met Bono, nou mooi niet daar komt ie nog niets eens van in de schaduw, de over het paard getilde arrogante nitwit. bah
Hard, gemeen en snel
  vrijdag 26 juli 2002 @ 13:28:49 #83
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5157484
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 13:07 schreef Gert het volgende:
met die zogenaamd ingehouden emoties die elk moment kunnen losbreken. Gadver, wat een maniertjes.
Dat merk ik vaak bij nieuwere numetal bandjes, echt WALGELIJK.
quote:
de over het paard getilde arrogante nitwit. bah
Die kerel is echt kakker, heb je weles gehoord hoe hij normaal praat?
quote:
Hij zou een proces wegens plagiaat aan zijn reet moeten krijgen.
Hehe, dat denk ik de laatste tijd steeds meer bij die trance/eurodance/nrg bandjes die op tmf/mtv komen de laatste tijd. Van "Ej, dit heb ik toch alles eerder gehoord?"

Nou, geef mij maar de nieuwe Soulfly. Das rockt, en zonder zeikerige inhoudsloze tussenstukjes. Enterfaith is echt een vet nummer, lekker stoer hakken met wat hardcore invloeden. Gewoon lekker simpel nummerke zonder teveel fritsfrats, op zijn tijd ook leuk! Liever wat afrika bamboe geluiden dan "oh im down" tussenstukjes.

Weet je wat pas walgelijk nieuw materiaal is, de nieuwe Coal Chamber. Die kerel kan niet zingen, en die gitarist (of meervoud) kunnen geen fatsoenlijke notencombinaties opschrijven. En het lijken stuk voor stuk homo's (buiten dat wijf dan). En ik overdrijf niet, dat album luister je 1x en daarna gooi je het weg. Echt een wegwerpschijf.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 26-07-2002 13:35]

vrijdag 26 juli 2002 @ 14:01:58 #84
2889 Zander
He's gone
pi_5157914
Ik verdenk Kane er dan ook van dat ze alle songs expres in een toonsoort componeren die net even buiten het bereik van Dinand valt, hij doet altijd zo zichtbaar z'n uiterste best om de hoge nootjes te halen. Dit natuurlijk om extra emotie aan de muziek toe te voegen, al vind ik het zelf vooral eeh.. geconstipeerd klinken. 'Norit-rock'?
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_5158087
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 14:01 schreef Zander het volgende:
hij doet altijd zo zichtbaar z'n uiterste best om de hoge nootjes te halen.
Oehja, en dat is nu juist zo pijnlijk om te zien én te horen. Volgens mij heeft hij trouwens moeite om elke toonsoort, hoog dan wel laag, op een beetje acceptabele manier eruit te krijgen.

Het geeft wel moed om te merken dan mensen zo eensgezind zijn in hun hekel aan Kane. Wat een saamhorigheid!

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_5158419
Ik heb ooit eens de twijfelachtige eer gehad om met die Dinand Gast, op hetzelfde podium te staan,.. wat een onwijze EIKEL is die gozer zeg!!! dit was nog in de tijd dat hij bij elk bandje dat in de Paap (in Den Haag) speelde, liep te smeken of hij na afloop van hun optreden met de Jamsessie ook alsteblief een nummertje mocht meeblaten,... stom sukkels dat we waren lieten we hem nog meedoen ook... de arrogantie is stuitend, alsof hij op Pinkpop stond, zo lijp liep ie te doen, (nog net geen, is everybody happy) en inderdaad, maar doorgaan, met zijn ge"baby" en "oh yeah"... trouwnes de gitarist van wat later Kane is geworden (na heel veel centjes van rijke papa's) is een topgast, kan niet anders zeggen, en spelen kan hij zeker wel... muziek van ze is niet slecht,..met een andere zanger!!
Marfman
  vrijdag 26 juli 2002 @ 18:07:28 #87
521 ruby
Hell yeah!
pi_5160626
Voor Dinand poepdoos zijn zelfvertrouwen is het beter dat hij op dit forum geen kijkje gaat nemen.

vrijdag 26 juli 2002 @ 18:12:57 #88
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5160673
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 18:07 schreef ruby het volgende:
Voor Dinand poepdoos zijn zelfvertrouwen is het beter dat hij op dit forum geen kijkje gaat nemen.

Dat vraag ik me weles af, zijn er nou een beetje bekende muziekanten die hier weles komen/posten?
pi_5160689
Mwah vind die kerel van Kane ongelooflijk irritant met zijn stem.......in het Nederlands schijnt ie ook al niet normaal te kunnen praten. Ze maken niet eens slechte muziek, maar de zang is weer wat minder door hem....
  zaterdag 27 juli 2002 @ 00:03:34 #90
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_5163998
ach, album al weer platina, uitverkochte tournee's, gelukkig zijn er mensen die het wel waarderen en zijn er hier veel mensen die maar wat graag in zo'n succesband zouden willen zitten.
beetje teveel kinnesinne
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 27 juli 2002 @ 00:17:43 #91
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_5164143
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 00:03 schreef evert het volgende:
ach, album al weer platina, uitverkochte tournee's, gelukkig zijn er mensen die het wel waarderen en zijn er hier veel mensen die maar wat graag in zo'n succesband zouden willen zitten.
beetje teveel kinnesinne
Ik zie niet wat daar gelukkig is aan is. Zo blijf je ze tegenkomen. Ok, je ziet ze welliswaar niet in de hitparade, maar wel bij elk festival en de WTF-awards.

Lijkt me best leuk om in een succesband te zitten, of in een goeie band. Op een podium met Dinand, dat lijkt me daarentegen niks. Moet je die herrie elke avond aanhoren.

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_5164284
Staat dit topic nou nog steeds bovenaan? is die kerel dat wel allemaal waard?
  zaterdag 27 juli 2002 @ 08:32:03 #93
521 ruby
Hell yeah!
pi_5167249
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 00:29 schreef LoekB het volgende:
Staat dit topic nou nog steeds bovenaan? is die kerel dat wel allemaal waard?
Dinand maakt heel wat in ons los, LoekB.
  Moderator zaterdag 27 juli 2002 @ 10:39:23 #94
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_5167551
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 00:03 schreef evert het volgende:
ach, album al weer platina
Wat niets zegt over de kwaliteit van de muziek, alleen dat erg veel nederlanders het mooi vinden. Net zoals Reneetje Froger en BZN. Die scoren ook altijd platina.
quote:
veel mensen die maar wat graag in zo'n succesband zouden willen zitten.
Ja. En toch schijt die Dinand uit z'n bek.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 27 juli 2002 @ 10:58:24 #95
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_5167644
Behalve dat z'n karakter te wensen overlaat en zijn muziek niet deugt, moet hij het ook niet van z'n uiterlijk hebben.
Hij ziet eruit of hij dagenlang niet heeft geslapen, een behoorlijke kater heeft en zwaar aan de drugs is.
(Un)masking for the greater good.
  zaterdag 27 juli 2002 @ 12:30:05 #96
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5168151
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 10:58 schreef Natalie het volgende:
Behalve dat z'n karakter te wensen overlaat en zijn muziek niet deugt, moet hij het ook niet van z'n uiterlijk hebben.
Hij ziet eruit of hij dagenlang niet heeft geslapen, een behoorlijke kater heeft en zwaar aan de drugs is.

Oh, zo zien er wel meer uit, daar is nix bijzonders aan
  zaterdag 27 juli 2002 @ 13:28:59 #97
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_5168606
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 12:30 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Oh, zo zien er wel meer uit, daar is nix bijzonders aan

Ja maar, ja maar, ik heb nog geen koffie op!
Daarna valt het wel mee.
  zondag 28 juli 2002 @ 01:10:07 #98
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_5174356
quote:

oh, dus het uierlijk is belangrijk!
zo, kun je niet beter op jongensbandjes gaan focussen?
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_5174425
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 08:32 schreef ruby het volgende:

[..]

Dinand maakt heel wat in ons los, LoekB.

Woede,haat,agressie!!!
  zondag 28 juli 2002 @ 01:37:48 #100
17907 Pietjuh
Namaste!
pi_5174577
quote:

Moet je me moeder en me zusje eens horen. Die vinden hem echt heel knap
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')