quote:Wat sneu als je imago bedacht is.
Op maandag 22 juli 2002 15:17 schreef Lucille het volgende:
Laats zag ik dus een of ander wijf, iets anders kan ik het niet noemen, op TV (bij Irene en Carlo) die imago's bedenkt voor BNners. Dinand was dus iemand die deels door haar bedacht was.
Verder vind ik dat als Dinand z'n smoel opentrekt hij de indruk wekt alsof ie enorm moet schijten. Hij overdrijft zo die gast.
Vroeger, toen was het nog leuk... Toen Dinand om de paar minuten struikelde over de snoeren en voluit op zijn bek ging. Ja, dat was mooi.
quote:Haha, dat zou wel stoer zijn
En je gaat als artiest toch niet zeiken om een stukkie fruit??? Als iemand een stuk wortel op et podium gooit raap em dan op en vreet em weg ofzo
En dan wordt meneer nog kwaad ook als z'n manier van zingen wordt vergeleken met Eddie Vedder. Hij zou een proces wegens plagiaat aan zijn reet moeten krijgen.
quote:Nee MIJNheer wil graag vergeleken worden met Bono, nou mooi niet daar komt ie nog niets eens van in de schaduw, de over het paard getilde arrogante nitwit. bah
Op vrijdag 26 juli 2002 13:07 schreef Gert het volgende:
Fijn om te lezen dat Kane niet overal in goede aarde valt. Ik dacht af en toe dat werkelijk iedereen die band OK vindt, maar dit topic stelt me gerust. Want die zanger is natuurlijk de meest vreselijke wannabe die er is. Die nep-stem van 'm, met die zogenaamd ingehouden emoties die elk moment kunnen losbreken. Gadver, wat een maniertjes.En dan wordt meneer nog kwaad ook als z'n manier van zingen wordt vergeleken met Eddie Vedder. Hij zou een proces wegens plagiaat aan zijn reet moeten krijgen.
quote:Dat merk ik vaak bij nieuwere numetal bandjes, echt WALGELIJK.
Op vrijdag 26 juli 2002 13:07 schreef Gert het volgende:
met die zogenaamd ingehouden emoties die elk moment kunnen losbreken. Gadver, wat een maniertjes.
quote:Die kerel is echt kakker, heb je weles gehoord hoe hij normaal praat?
de over het paard getilde arrogante nitwit. bah
quote:Hehe, dat denk ik de laatste tijd steeds meer bij die trance/eurodance/nrg bandjes die op tmf/mtv komen de laatste tijd. Van "Ej, dit heb ik toch alles eerder gehoord?"
Hij zou een proces wegens plagiaat aan zijn reet moeten krijgen.
Nou, geef mij maar de nieuwe Soulfly. Das rockt, en zonder zeikerige inhoudsloze tussenstukjes. Enterfaith is echt een vet nummer, lekker stoer hakken met wat hardcore invloeden. Gewoon lekker simpel nummerke zonder teveel fritsfrats, op zijn tijd ook leuk! Liever wat afrika bamboe geluiden dan "oh im down" tussenstukjes.
Weet je wat pas walgelijk nieuw materiaal is, de nieuwe Coal Chamber. Die kerel kan niet zingen, en die gitarist (of meervoud) kunnen geen fatsoenlijke notencombinaties opschrijven. En het lijken stuk voor stuk homo's (buiten dat wijf dan). En ik overdrijf niet, dat album luister je 1x en daarna gooi je het weg. Echt een wegwerpschijf.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 26-07-2002 13:35]
quote:Oehja, en dat is nu juist zo pijnlijk om te zien én te horen. Volgens mij heeft hij trouwens moeite om elke toonsoort, hoog dan wel laag, op een beetje acceptabele manier eruit te krijgen.
Op vrijdag 26 juli 2002 14:01 schreef Zander het volgende:
hij doet altijd zo zichtbaar z'n uiterste best om de hoge nootjes te halen.
Het geeft wel moed om te merken dan mensen zo eensgezind zijn in hun hekel aan Kane. Wat een saamhorigheid!
quote:Dat vraag ik me weles af, zijn er nou een beetje bekende muziekanten die hier weles komen/posten?
Op vrijdag 26 juli 2002 18:07 schreef ruby het volgende:
Voor Dinand poepdoos zijn zelfvertrouwen is het beter dat hij op dit forum geen kijkje gaat nemen.
quote:Ik zie niet wat daar gelukkig is aan is. Zo blijf je ze tegenkomen. Ok, je ziet ze welliswaar niet in de hitparade, maar wel bij elk festival en de WTF-awards.
Op zaterdag 27 juli 2002 00:03 schreef evert het volgende:
ach, album al weer platina, uitverkochte tournee's, gelukkig zijn er mensen die het wel waarderen en zijn er hier veel mensen die maar wat graag in zo'n succesband zouden willen zitten.
beetje teveel kinnesinne
Lijkt me best leuk om in een succesband te zitten, of in een goeie band. Op een podium met Dinand, dat lijkt me daarentegen niks. Moet je die herrie elke avond aanhoren.
quote:Dinand maakt heel wat in ons los, LoekB.
Op zaterdag 27 juli 2002 00:29 schreef LoekB het volgende:
Staat dit topic nou nog steeds bovenaan? is die kerel dat wel allemaal waard?
quote:Wat niets zegt over de kwaliteit van de muziek, alleen dat erg veel nederlanders het mooi vinden. Net zoals Reneetje Froger en BZN. Die scoren ook altijd platina.
Op zaterdag 27 juli 2002 00:03 schreef evert het volgende:
ach, album al weer platina
quote:Ja. En toch schijt die Dinand uit z'n bek.
veel mensen die maar wat graag in zo'n succesband zouden willen zitten.
quote:Oh, zo zien er wel meer uit, daar is nix bijzonders aan
Op zaterdag 27 juli 2002 10:58 schreef Natalie het volgende:
Behalve dat z'n karakter te wensen overlaat en zijn muziek niet deugt, moet hij het ook niet van z'n uiterlijk hebben.
Hij ziet eruit of hij dagenlang niet heeft geslapen, een behoorlijke kater heeft en zwaar aan de drugs is.![]()
quote:oh, dus het uierlijk is belangrijk!
Behalve dat z'n karakter te wensen overlaat en zijn muziek niet deugt, moet hij het ook niet van z'n uiterlijk hebben.
Hij ziet eruit of hij dagenlang niet heeft geslapen, een behoorlijke kater heeft en zwaar aan de drugs is.![]()
quote:Woede,haat,agressie!!!
Op zaterdag 27 juli 2002 08:32 schreef ruby het volgende:[..]
Dinand maakt heel wat in ons los, LoekB.
quote:Moet je me moeder en me zusje eens horen. Die vinden hem echt heel knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |