abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 juli 2002 @ 22:04:31 #51
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5114746
quote:
Op maandag 22 juli 2002 20:51 schreef Crosswinds het volgende:

[..]

Een worteltje het podium opgooien ? Tjonge jonge, en hij was nog mis ook. Je mag tegenwoordig al heel weinig, het valt mij nog mee dat je een biertje mag drinken.....
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar waar ik woon is het misgooien van een worteltje niet strafbaar.

Als je een worteltje gooien erg vind moet je maar es naar een optreden van Rowen Heze gaan
  maandag 22 juli 2002 @ 22:19:37 #52
16715 Mylene
*schatje*
pi_5114975
Ik vind het ook een vreselijk mannetje!!
  maandag 22 juli 2002 @ 22:24:15 #53
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_5115061
mensjes.. ik heb dinand ontmoet op pinkpop dit jaar,, en ik vind er niets mis mee hoor.. het is een hele aardige kerel.. hij heeft nog wat dingen gesigneerd.. hij nam, echt de tijd.. maar er stonden meer mensjes op hem te wachten.. neej dan die mensjes van def P en de beatbusters... bah bah bah bah bah barf... ik ben nu op dit moment al ziek... maar die gasten laten me alleen maar meer over me nek gaan...
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  maandag 22 juli 2002 @ 22:28:17 #54
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_5115130
Maar gelukkig vindt Def P zichzelf zo'n voorbeeldig idealist, dat hij zelden of nooit in de openbaarheid treedt met zijn misbaksels.
De OP en Kane hebben hoe dan ook allebei het publiek gekregen dat ze verdienen.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 19:05:32 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_5125160
quote:
Op maandag 22 juli 2002 08:35 schreef Crosswinds het volgende:

[..]

Dinand deed kinderachtig over een stukje wortel, je gaat off-toppic.

Wat lul je met je off-topic, ik zeg gewoon dat ik het kinderachtig vindt wat er gebeurd omdat mensen andermans muziekkeuze niet respecteren en das al.

en dat heeft alles te maken met dit topic

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 23 juli 2002 @ 19:16:13 #56
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_5125282
* Grote-Smoeldriaan ongezouten mening dan maar

Dinand en Kane zijn werkelijk verschrikkelijk en ze moeten met hun gore poten van de muziek van U2 afblijven . Laat me niet lachen eigen geschreven teksten

helaas is het ergste wat muzikaal nederland kan overkomen ook al gebeurd, een duet van Dinand met Anouk, brrrrrr dood maken brrrrr.......

Hard, gemeen en snel
  dinsdag 23 juli 2002 @ 19:29:52 #57
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_5125418
quote:
Op maandag 22 juli 2002 15:08 schreef Type het volgende:

[..]

Uit 'De TMF-Awards' van Nietzman.
Zijn site is momenteel down, maar toch: http://www.nietzman.arendje.phear.nl/ zou het moeten zijn...

RETSPEC!

http://nietzman.endoria.net

Ik ga naar huis.
  dinsdag 23 juli 2002 @ 23:31:22 #58
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_5128651
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 19:16 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

Dinand en Kane zijn werkelijk verschrikkelijk en ze moeten met hun gore poten van de muziek van U2 afblijven . Laat me niet lachen eigen geschreven teksten

helaas is het ergste wat muzikaal nederland kan overkomen ook al gebeurd, een duet van Dinand met Anouk, brrrrrr dood maken brrrrr.......

leer eens lezen, daar gaat het topic helemaal niet over.
het gaat erover of het normaal is dat als je ergens bij een concert/festival staat, er iemand optreedt die je niet leuk of goed vindt, het dan normaal is dingen naar het podium te gooien.
of heb je het fatsoen om het niet te verpesten voor de mensen die het wel leuk vinden.

maar als ik dit topic lees, is het met het fatsoen ver te zoeken.

daarom draai ik de vraag om: als jij met je bandje op een podium staat en je doet uitermate je best en het merendeel van het publiek vindt het leuk wat je doet, zou je het dan accepteren dat je door een stel zielige pubers iets naar je hoofd gesmeten zou krijgen?

wat moet ik hier nu neerzetten?
  woensdag 24 juli 2002 @ 02:09:11 #59
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5130148
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 19:16 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

Krijg nou wat, ik dacht wie is die kerel op Urban Solitude!
quote:
zou je het dan accepteren dat je door een stel zielige pubers iets naar je hoofd gesmeten zou krijgen?
Kane is al keibekend en verdienen zat geld, ze moeten niet zo zeiken. (WTF moet je trouwens met een worteltje op een optreden )

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 24-07-2002 02:15]

woensdag 24 juli 2002 @ 02:09:16 #60
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_5130149
03ps d3bb3lp0st!
  woensdag 24 juli 2002 @ 08:02:01 #61
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_5130522
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 23:31 schreef evert het volgende:

[..]

leer eens lezen, daar gaat het topic helemaal niet over.
het gaat erover of het normaal is dat als je ergens bij een concert/festival staat, er iemand optreedt die je niet leuk of goed vindt, het dan normaal is dingen naar het podium te gooien.
of heb je het fatsoen om het niet te verpesten voor de mensen die het wel leuk vinden.

maar als ik dit topic lees, is het met het fatsoen ver te zoeken.

daarom draai ik de vraag om: als jij met je bandje op een podium staat en je doet uitermate je best en het merendeel van het publiek vindt het leuk wat je doet, zou je het dan accepteren dat je door een stel zielige pubers iets naar je hoofd gesmeten zou krijgen?

Leer eens lezen

Heb jezelf dit topic wel gelezen
Het topic heet niet voor niks Dinant van Kane is een janksmoel..... en de topicstarter zeikt hem gewoon af. Andere beginnen over het feit dat het flauw is om wortels te gooien en zijn dus samen met jou OFF-TOPIC.

Hard, gemeen en snel
  woensdag 24 juli 2002 @ 16:09:37 #62
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_5134907
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 08:02 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Heb jezelf dit topic wel gelezen
Het topic heet niet voor niks Dinant van Kane is een janksmoel..... en de topicstarter zeikt hem gewoon af.

de reden dat de opener deze titel geeft is oa de reactie op het gooien van rotzooi vanuit het publiek.
daar gaat dit topic over.
maar ja, laat maar.
ik heb nog een zin: laten wij in godsnaam iedereen in zijn of haar waarde laten en ons wat volwassener gedragen.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_5136386
De reden dat die janksmoel wordt genoemd heeft de oorzaak omdat ie moeilijk stond te doen over dat worteltje dus waarom zou het dan in hemelsnaam niet mogen gaan over het idee iemand die het nodig vind om met troep te gaan gooien?
pi_5137047
quote:
Op zondag 21 juli 2002 22:04 schreef Second_Phase het volgende:

[..]

Haha, ja maar Dinand zelf probert Elvis na te doen. Met name toen aan het begin van Kane kon je duidelijk die geforceerde stem van hem horen. Hij is trouwens enorm fan van Elvis, laatst een interview gezien, kwamen ze bij hem thuis. Hij had daar o.a. een Elvis beeldje staan en nog wat troep. Een Elvis loser dus. Met alle respect voor de fans, maar hij is toch echt dood! Of is het een 2pac(man) verhaal

Ok dus je mag geen fan zijn van een overleden artiest, dan weten we dat ook weer
pi_5137790
Kane moet idd niet doen of ie Bobo, want al U2 fan gaat me dat toch echt te ver. Het nadeel van Dinant is dat ie eigenlijk een te aparte stem heeft om veel liedjes te maken.
'Who needs Information, just give me confirmation'. RadioParadise | http://www.radioparadise.com/
  donderdag 25 juli 2002 @ 09:23:55 #66
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_5143064
quote:
Op woensdag 24 juli 2002 16:09 schreef evert het volgende:

[..]

de reden dat de opener deze titel geeft is oa de reactie op het gooien van rotzooi vanuit het publiek.
daar gaat dit topic over.
maar ja, laat maar.
ik heb nog een zin: laten wij in godsnaam iedereen in zijn of haar waarde laten en ons wat volwassener gedragen.

Hard, gemeen en snel
  donderdag 25 juli 2002 @ 09:38:50 #67
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_5143171
Dinand heeft idd een enooooorme janksmoel
Alsof ie non-stop aan het janken is.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_5144549
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 09:38 schreef X-Ray het volgende:
Dinand heeft idd een enooooorme janksmoel
Alsof ie non-stop aan het janken is.
Hij deed me al een tijdje aan een andere band denken, ik kon alleen maar niet op de naam komen.
Maar gisteren wist ik het ineens:
Hij klinkt net als de zanger van Creed!
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_5146040
Whehehe janken om een worteltje, als het nou een dikke winterpeen was ok. Kan me een optreden van Marilyn Manson herinneren van een aantal jaar geleden op Dynamo, daar werd per minuut een kuub blubber op het toneel gepleurd, die stopte er toen ook niet mee. Wat een gezeik zeg

de rukker dat het is, gadverdegadverdegadverdamme

[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
  donderdag 25 juli 2002 @ 14:31:09 #70
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_5146099
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 14:26 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Whehehe janken om een worteltje, als het nou een dikke winterpeen was ok. Kan me een optreden van Marilyn Manson herinneren van een aantal jaar geleden op Dynamo, daar werd per minuut een kuub blubber op het toneel gepleurd, die stopte er toen ook niet mee. Wat een gezeik zeg

de rukker dat het is, gadverdegadverdegadverdamme

idd jankende zeiksnor is het!
Hard, gemeen en snel
  donderdag 25 juli 2002 @ 16:51:10 #71
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_5147646
Als voorzitter van de stiching kane-neen wil ik dit even kwijt:

Kane op CD is nog best te hachelen als het bij 1 of 2 nummers blijft. Live echter hebben we het over een heel ander fenomeen.

Op Pinkpop (oa) dacht Dinand dat het wel gepast was om ipv lekker "ruig" (voor zover mogelijk) hun nummers te spelen met veel energie, een soort vage jank sessie te houden.

Nummers van normaal 3-4 minuten werden op een verschrikkelijke manier uitgerekt tot 8 tot 10 minuten ofzo (of het leek heel lang) met soms een minuut lang alleen een drum en kreten als, ooooh yeah.....baby....allemaal!!!

Moraal: Kane, maak lekker je eigen muziek, er is tenslotte veel erger dan een beetje fake rock, maar ga NIET herhaal NIET doen alsof je al 30 jaar meeloopt, het publiek je adoreert en waardeert en zit te wachten op je gejank!!

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_5149486
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Als voorzitter van de stiching kane-neen wil ik dit even kwijt:

Kane op CD is nog best te hachelen als het bij 1 of 2 nummers blijft. Live echter hebben we het over een heel ander fenomeen.

Op Pinkpop (oa) dacht Dinand dat het wel gepast was om ipv lekker "ruig" (voor zover mogelijk) hun nummers te spelen met veel energie, een soort vage jank sessie te houden.

Nummers van normaal 3-4 minuten werden op een verschrikkelijke manier uitgerekt tot 8 tot 10 minuten ofzo (of het leek heel lang) met soms een minuut lang alleen een drum en kreten als, ooooh yeah.....baby....allemaal!!!

Moraal: Kane, maak lekker je eigen muziek, er is tenslotte veel erger dan een beetje fake rock, maar ga NIET herhaal NIET doen alsof je al 30 jaar meeloopt, het publiek je adoreert en waardeert en zit te wachten op je gejank!!

Precies Ik heb juist de pech dat mijn moeder en mijn zusje allebei nogal grote kane fans zijn dus moet ik de hele dag die muziek aanhoren

Trouwens als ik sta op te treden en ze gooien een wortel naar me zou ik dat ding gewoon keihard terug gooien

"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_5149943
Kane is echt een band van 7 x niets...

en nietzman... geweldig stuk text op je site

En je gaat als artiest toch niet zeiken om een stukkie fruit??? Als iemand een stuk wortel op et podium gooit raap em dan op en vreet em weg ofzo

donderdag 25 juli 2002 @ 21:07:25 #74
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_5150246
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 20:50 schreef -Ma3stro- het volgende:
Kane is echt een band van 7 x niets...

en nietzman...[afbeelding] geweldig stuk text op je site

En je gaat als artiest toch niet zeiken om een stukkie fruit??? Als iemand een stuk wortel op et podium gooit raap em dan op en vreet em weg ofzo

Ed de Goey kreeg bij een gemiddelde wedstrijd wel hele bossen wortelen voor zijn kiezen
Hard, gemeen en snel
pi_5150484
quote:
Op zondag 21 juli 2002 21:58 schreef Snoesje_Rules het volgende:

Knap vind ik hem ook niet...soms doet ie me zelfs aan Michael Jackson denken met dat rare neusje van hem en wat krachttrainig zou hem zeker niet mistaan.

Van één meter afstand is hij helemaal
Hij zat ook nog eens helemaal onder de make-up, WALGELIJK bij een vent!

Bah, bah en nog eens bah

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')