abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108507931
Ik kan mijn abonnement verlengen en ben aan het twijfelen tussen twee toestellen.
Te weten de HTC One S en de Sony Xperia S.
Momenteel heb ik nog een oude HTC Legend en die bevalt me qua interface eigenlijk prima.
Qua prijs zal er ook niet veel verschil tussen de twee zitten, de HTC gaat los ongeveer 500 euro kosten en de Sony kost momenteel 459 euro.
Wat zouden jullie mij aanbevelen?
pi_108507966
Ik zou je aanbevelen om de reviews af te gaan wachten.
pi_108508143
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:06 schreef Dennis101 het volgende:
Ik zou je aanbevelen om de reviews af te gaan wachten.
Dat is natuurlijk altijd een betere optie. Van de Xperia S zijn er al enkele reviews en die zijn overwegend positief. Ik dacht misschien zijn er hier op het forum enkele leden die nu al meer informatie hebben.
pi_108508192
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:12 schreef kris040 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk altijd een betere optie. Van de Xperia S zijn er al enkele reviews en die zijn overwegend positief. Ik dacht misschien zijn er hier op het forum enkele leden die nu al meer informatie hebben.
Hoe moeten wij nou meer informatie hebben dan bijvoorbeeld tweakers die de telefoon in zijn handen heeft op de beurs waar die telefoon net geïntroduceerd is? Gewoon wachten tot er meer informatie beschikbaar is.
pi_108508319
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:14 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Hoe moeten wij nou meer informatie hebben dan bijvoorbeeld tweakers die de telefoon in zijn handen heeft op de beurs waar die telefoon net geïntroduceerd is? Gewoon wachten tot er meer informatie beschikbaar is.
Het was maar een vraag, geen eis om meer informatie. Maar klaarblijkelijk is vragen om iets tegenwoordig al genoeg om een dergelijk antwoord te krijgen. Hartelijk bedankt voor je zeer waardevolle antwoorden Dennis.
pi_108508478
Ik twijfel ook tussen of de nieuwe Xperia's, of de One serie van HTC. Even braaf wachten tot Tweakers echte review publiceert, en zo mogelijk 2 weken na de release ofzo, dan hoor je al snel zat of er erge kinderziektes in zitten
pi_108508642
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik twijfel ook tussen of de nieuwe Xperia's, of de One serie van HTC. Even braaf wachten tot Tweakers echte review publiceert, en zo mogelijk 2 weken na de release ofzo, dan hoor je al snel zat of er erge kinderziektes in zitten
Sowieso ben ik erg benieuwd naar het verschil tussen de One X en S. En eventueel vergelijk met de komen SGS3.
pi_108508651
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:18 schreef kris040 het volgende:

[..]

Het was maar een vraag, geen eis om meer informatie. Maar klaarblijkelijk is vragen om iets tegenwoordig al genoeg om een dergelijk antwoord te krijgen. Hartelijk bedankt voor je zeer waardevolle antwoorden Dennis.
Ben je nou op teentjes getrapt?
pi_108508726
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:27 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Sowieso ben ik erg benieuwd naar het verschil tussen de One X en S. En eventueel vergelijk met de komen SGS3.
One X is quadcore, dus denk dat het qua prestaties wel een duidelijk verschil gaat zijn, maar ben benieuwd hoe het écht werkt, ook met die companion core (5e core voor lichte taken). Staat al een kleine intro van alle One's op Tweakers, gebaseerd op het MWC.

Verder is de SGS3 waarschijnlijk ook wel weer een topper, maar die komt wat later volgens mij? Niet dit voorjaar al?
pi_108508831
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

One X is quadcore, dus denk dat het qua prestaties wel een duidelijk verschil gaat zijn, maar ben benieuwd hoe het écht werkt, ook met die companion core (5e core voor lichte taken). Staat al een kleine intro van alle One's op Tweakers, gebaseerd op het MWC.

Verder is de SGS3 waarschijnlijk ook wel weer een topper, maar die komt wat later volgens mij? Niet dit voorjaar al?
De eerste hands on van die nieuwe dual-core processor in de One S en de Asus padfone deed Tweakers denken dat die net zo snel was als de quadcore processor. Vandaar dat ik erg benieuwd ben.

De introductie van SGS3 zou voor het einde van het tweede kwartaal moeten zijn en Samsung wil de aankondiging en introductie vlak achter elkaar hebben, dus ben benieuwd.
pi_108508873
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:32 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

De eerste hands on van die nieuwe dual-core processor in de One S en de Asus padfone deed Tweakers denken dat die net zo snel was als de quadcore processor. Vandaar dat ik erg benieuwd ben.

De introductie van SGS3 zou voor het einde van het tweede kwartaal moeten zijn en Samsung wil de aankondiging en introductie vlak achter elkaar hebben, dus ben benieuwd.
In de hands-on waren er weinig verschillen tussen de quad- en dualcore HTC, maar die waren toen alleen getest in gebruik qua scrollen door menu's e.d.
Denk dat je het bij zwaardere games/sites toch wel gaat merken. Maar tis wel een nieuwe generatie dualcore ja, dus de verschillen zijn misschien niet zo groot als je vooraf zou verwachten.
pi_108508898
Ik ben alleen niet zo gecharmeerd van Samsung's skin over Android, dus ik denk dat het hier HTC gaat worden (Sense is wel zwaar maar in vele opzichten wel echt een toevoeging), of Xperia (volgens mij gooit Sony er niks/heel licht iets over?)
pi_108508922
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

In de hands-on waren er weinig verschillen tussen de quad- en dualcore HTC, maar die waren toen alleen getest in gebruik qua scrollen door menu's e.d.
Denk dat je het bij zwaardere games/sites toch wel gaat merken. Maar tis wel een nieuwe generatie dualcore ja, dus de verschillen zijn misschien niet zo groot als je vooraf zou verwachten.
Vandaar mijn nieuwsgierigheid, zware games speel ik sowieso niet.
pi_108509086
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:35 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Vandaar mijn nieuwsgierigheid, zware games speel ik sowieso niet.
Das ook zo inderdaad, ik ben ook niet zo'n mobiele gamer, gaat mij vooral om de browser, en dagelijkse gebruik. Als dat even soepel loopt hoef ik niet perse een quadcore.
pi_108509200
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Das ook zo inderdaad, ik ben ook niet zo'n mobiele gamer, gaat mij vooral om de browser, en dagelijkse gebruik. Als dat even soepel loopt hoef ik niet perse een quadcore.
Precies daarbij is de One S ook net wat kleiner, heeft een aluminium unibody en zo'n 100 euro goedkoper.
pi_108509693
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:43 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Precies daarbij is de One S ook net wat kleiner, heeft een aluminium unibody en zo'n 100 euro goedkoper.
En juist die unibody heeft voor vrij veel problemen gezorgd bij de Sensation. Hij bleek niet zo 'uni' als men dacht en de cover begon bij veel mensen te kraken. Ook kwam er bij relatief veel mensen stof achter het scherm.
pi_108509728
Ik hou over het algemeen nogal van veel zelf kunnen doen, gewoon een cover die er af kan, batterij er uit. Verwisselbare opslag is ook wel handig wanneer je van telefoon switched, maar goed, das volgens mij vrijwel allemaal een beetje uitstervend...
pi_108509732
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:58 schreef bear87 het volgende:

[..]

En juist die unibody heeft voor vrij veel problemen gezorgd bij de Sensation. Hij bleek niet zo 'uni' als men dacht en de cover begon bij veel mensen te kraken. Ook kwam er bij relatief veel mensen stof achter het scherm.
Dat kan bij deze dus niet omdat hij in tegenstelling tot de Sensation geen accuklep meer heeft waardoor er stof in kan komen.
pi_108509778
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:00 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat kan bij deze dus niet omdat hij in tegenstelling tot de Sensation geen accuklep meer heeft waardoor er stof in kan komen.
Dat is goed nieuws :)
pi_108518145
Ik ga zelf voor de Xperia S vanwege de betere camera. Verder lijken de toestellen elkaar qua specificaties niet echt te ontlopen, maar waar Sony smartphones doorgaans hele goede camera's hebben, vallen die in HTC's toestellen vrijwel allemaal zwaar tegen.
pi_108518246
Xperia P: compacter formaat en gruwelijke looks :Y
Even a broken clock is right twice a day.
pi_108518377
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef danos het volgende:
Xperia P: compacter formaat en gruwelijke looks :Y
Compacter? Dat is dan zeker net hoe je het wel bekijken, de Xperia S is twee millimeter korter, 1 mm smaller en 2 mm dikker. Verder vind ik persoonlijk de HTC er gelikter uitzien.
pi_108518457
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik ga zelf voor de Xperia S vanwege de betere camera. Verder lijken de toestellen elkaar qua specificaties niet echt te ontlopen, maar waar Sony smartphones doorgaans hele goede camera's hebben, vallen die in HTC's toestellen vrijwel allemaal zwaar tegen.
Heb je die van de HTC al getest dan?
pi_108518526
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:20 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Heb je die van de HTC al getest dan?
Heb jij mijn bericht wel gelezen?
pi_108518574
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 21:21 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Heb jij mijn bericht wel gelezen?
Jij stelt dat de Sony een betere camera heeft, ik vraag me serieus af hoe je dat wil beoordelen als je nog nooit die HTC in je handen hebt gehad (of er een fatsoenlijke review van hebt gelezen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')