Mooiquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijne ook... Ik was 3 toen hij hem kocht (en ik was er nog bij ook)... Nu is'ie van mij (en is m'n opa dood, al een jaar of 18)
T'is een soort erfstukM'n hele leven mee op vakantie geweest met m'n ouders (die hadden geen auto). Daarna van mn'n oma geweest en nu dus van mij
Wanneer? Vanochtend viel het wel mee toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:59 schreef alors het volgende:
Wat klonk Giel raar, als ze hadden gezegd dat het iemand anders was dan had ik het ook geloofd..
Godverdegodver. En nu kunnen we 'm maar eens in de 4 jaar herdenken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef borisz het volgende:
Zanger van de Monkee's Davy Jones overleden.66 hartaanval.
Das toch die knakker uit Pirates of the Caribbean? loleinzquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:13 schreef borisz het volgende:
Zanger van de Monkee's Davy Jones overleden.66 hartaanval.
Bij C&S lieten ze een stukje van vanmorgen horen, ik vond hem echt anders klinken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Wanneer? Vanochtend viel het wel mee toch?
Hij klonk anders maar hij ouwehoerde nog net zo veel als normaal. En met name over z'n keelontsteking. Vermoeiend.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Bij C&S lieten ze een stukje van vanmorgen horen, ik vond hem echt anders klinken.
even?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Hihi, je gebruikt het jeukwoord!!
Track is helemaal 2012 hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Toevallig!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan beterquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
Zow jongens, bedtijd bijna. Hoe hangt de sfeer er hier bij? 😁
Bijna 2 maart!! Oh nee hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!! 😃quote:
Hou op, ik ben al zo met de dagen in de war vandaagquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bijna 2 maart!! Oh nee hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!! 😃
Yups... En normaal al vervelend, op m'n werk al helemaal. Dat je bij de verkeerde op de stoep staat om te helpen met koken enzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
Herkenbaar. Als er zo'n verplichte feestdag vrije dag is ben ik ook altijd volledig de weg kwijt met dagen van de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |